Загальна мета: підвищення рівня професійної компетентності підрозділів управління персоналом, інших структурних підрозділів в державному органі/органі місцевого самоврядування, спеціалістів з питань персоналу задля формування їх готовності до своєчасних доречних ефективних дій під час виконання ними посадових обов'язків у разі виявлення ознак наявності конфліктів між співробітниками, а також для налагодження системної роботи для зниження напруги в колективі, підвищення ефективності та продуктивності роботи органу влади у ході реалізації його завдань та функцій, створення сприятливого організаційного та психологічного клімату у колективі.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
Тривалість програми: до чотирьох тижнів навчання дистанційно в асинхронному режимі та три дні очно
Структура програми:
Тема 1. Теоретичні аспекти управління конфліктами
Тема 2. Базові засади роботи з конфліктом
Тема 3. Стратегія та алгоритм роботи з конфліктами
Тема 4. Технологія пошуку порозуміння
Тема 5. Інструменти комунікації для потреб супроводу конфліктів
Тема 6. Практичні питання супроводу сторін у конфлікті
Тема 7. Створення системи управління конфліктами
Очікувані результати навчання:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
ЗНАННЯ
засад розв’язання конфліктів на основі інтересів;
інструментів та технологій комунікації;
концепції супроводу конфліктів та ролі уповноваженого з питань супроводу конфліктів;
складових системи управління конфліктами в організації, установі;
взаємозв'язок і вплив конфліктів та змін
УМІННЯ
виявляти конфлікти, зокрема гендерні, під час виконання посадових обов'язків, визначати та пропонувати метод втручання;
спрямовувати зусилля сторін на пошук зони спільності у конфлікті з метою трансформації конфлікту в конструктивну взаємодію на основі інтересів;
розробляти систему заходів задля запобігання конфліктам на робочому місці;
застосовувати інструменти та технології комунікації з урахуванням вимог збереження нейтральності та конфіденційності;
популяризувати управління змінами, конфліктами
НАВИЧКИ
проводити інтерв'ю зі сторонами конфлікту та проводити інші підготовчі бесіди з учасниками конфлікту;
побудови конструктивної та ефективної ділової комунікації;
визначення рівня зрілості процесів по роботі з конфліктами в установі
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Подати заявку на Порталі управління знаннями. Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. Перед реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса).
Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність відеокарти та камери.
2. Наявність мікрофона.
3. Наявність інтернет-зв'язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Контактна особа від Вищої школи публічного управління
тел. (044) 223-49-21
електронна пошта: s.tischenko@hs.gov.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет