Мета програми - розвиток професійних компетентностей, поглиблення теоретичних знань і практичних навичок у сфері цифровізації державного управління, реалізації концепції «Держава у смартфоні» в умовах післявоєнного відновлення та розвитку України та організації ефективної взаємодії посадових осіб та органів публічного управління з колективом цих органів, іншими посадовими особами й органами публічного управління, територіальними громадами, вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та ефективного виконання посадових обов’язків, здійснення професійної діяльності на публічній службі в умовах відновлення України від наслідків війни й проведення пріоритетних реформ, прийняття та реалізація яких є необхідними у воєнний і післявоєнний періоди, формування у слухачів мотивації потреб у постійному самовдосконаленні, вмінні самостійно вчитися.
Структура програми:
Тема 1. Цифровізація державного управління
Тема 2. Цифрова безпека і гігієна
Тема 3. Держава у смартфоні.
Очікувані результати навчання:
Знання:
· основних принципів, напрямів і механізмів цифровізації державного управління та вміти пояснювати об'єктивну необхідність цифрової трансформації суспільних відносин;
· сутність ключових понять цифровізації - цифрова трансформація, комп'ютеризація, цифровізація, інформатизація, автоматизація, цифрова інфраструктура, цифрові навички, цифрові компетенції, цифрова нерівність та дискримінація, медіаграмотність, цифрова безпека, види сучасних цифрових технологій та релевантні сфери їх впровадження; економічні наслідки цифрових трендів; сучасні тенденції розвитку цифровізації в Україні та світі
Уміння:
· формулювати професійні задачі в сфері цифровізації державного управління, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розв'язання, беручи до уваги наявні ресурси;
· використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних та управлінських завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів;
· застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень;
· визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку;
· застосовувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності;
· демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні;
· вирішувати тематичні ситуаційні завдання з курсу;
· здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію.
Навички:
· використання інформаційних і комунікаційних технологій;
· здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
· самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення;
· навички міжособистісної взаємодії;
· вдосконалення рівня професійних компетенцій щодо виконання посадових обов’язків відповідно до норм законодавства України;
· застосування набутих теоретичних знань у практичній діяльності.
Профіль програми розміщено на офіційному веб-сайті Навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка за посиланням: https://ipacs.knu.ua/?lang=ukr&tip=dop&tipn=Page&page=279
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет