ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО СЛУЖБОВЦЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН

Ефективна комунікативна компетентність публічного службовця в умовах впровадження змін

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Форма навчання - Очна (денна)
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 13 березня 2024 р. № 46-24
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія

Опис програми:

Загальна мета

поглиблення та вдосконалення знань публічних службовців з питань налагодження ефективної комунікації для забезпечення успішної професійної діяльності в умовах впровадження змін

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Тема 1. Теоретичні підходи до розуміння понять «комунікація», «управлінське спілкування», «комунікативна компетентність»  публічного службовця в умовах впровадження змін.

Тема 2. Розвиток комунікативної компетентності публічного службовця в умовах впровадження змін.

Тема 3. Методи діагностики та технології розвитку комунікативної компетентності публічного службовця в умовах впровадження змін.

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання                

  • концептуальних теоретичних положень стосовно
  • понять «комунікація», «управлінське спілкування», «комунікативна компетентність»;
  • значущості комунікації у діяльності публічного службовця;
  • комунікативних бар’єрів в діяльності публічного службовця в умовах впровадження змін;
  • комунікацій в ситуаціях пережитого травматичного досвіду під час військових дій;
  • методів та  технологій формування комунікативної компетентності  публічного службовця в умовах впровадження змін.

уміння

  • встановлювати контакт в різних ситуаціях спілкування при виконанні службових обов’язків, розуміти себе, а також взаємини між працівниками в умовах  впровадження змін;
  • розуміти «мову невербальних сигналів» у поведінці комунікативних партнерів та відповідно реагувати на неї;
  • регулювати процес комунікативної поведінки під час службового і неформального спілкування.

навички             

  • застосування методів психологічного впливу (переконання, навіювання, критика тощо)  в спілкуванні публічного службовця в умовах впровадження змін;
  • активного слухання, позитивного впливу на інших під час виконання службових обов’язків в умовах впровадження змін;
  •  
  • ділової комунікації публічного службовця в умовах впровадження змін.

Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.33

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Полтава, вул. Європейська, 49

Полтавська

Інші програми за цим напрямом