ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. SMART-ТЕХНОЛОГІЇ

ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. SMART-ТЕХНОЛОГІЇ

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Напрям:
  • Державна політика цифрового розвитку
  • Електронна демократія (зокрема використання інструментів е-демократії)
Компетентності:
  • Знання законодавства

Опис програми:

ПРОФІЛЬ ПРОГРАМИ

1. Загальна інформація

Назва програми

Цифрова грамотність посадових осіб місцевого самоврядування. Smart-технології.

Шифр програми

ЗК/2021/002

Тип програми за змістом

загальна короткострокова програма підвищення кваліфікації

Форма навчання

дистанційна

Цільова група

посадові особи місцевого самоврядування

Передумови навчання за програмою

Найменування замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою

Національне агентство України з питань державної служби

Найменування партнера (партнерів) програми

Обсяг програми

0,67 кредити ЄКТС

Тривалість програми та організація навчання

загальна тривалість програми: 10 днів протягом двох тижнів

Мова(и) викладання

українська мова

Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма

державна політика цифрового розвитку; електронне урядування та електронна демократія

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму

знання законодавства у сфері цифровізації та цифрових трансформацій у публічному управлінні; цифрова грамотність

2. Загальна мета

підвищення загального рівня цифрової грамотності посадових осіб місцевого самоврядування та вироблення умінь застосовувати технології е-врядування у практиці, в тому числі при наданні державно-управлінських послуг.

 

3. Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання

особливостей цифрових трансформацій у публічному управлінні та цифровізації діяльності органів публічної влади;

сервісної держави та сервісно-орієнтованої державної політики;

цифрового інструментарію провадження професійної діяльності;

основ цифрової безпеки;

уміння

застосовувати інноваційні цифрові технології в процесі підготовки, прийняття та впровадження управлінських рішень;

здійснювати комплексний аналіз рівня готовності органів місцевого самоврядування до впровадження сучасних цифрових технологій;

впроваджувати технології клієнтизму у сфері формування та реалізації сервісно-орієнтованої публічної політики;

обирати методи та методики реінжинірингу й бенчмаркінгу з метою оптимізації державно-управлінських процесів в публічному врядуванні;

навички

застосування цифрових технологій у професійній діяльності;

аналізу, оцінювання та визначення пріоритетних напрямів упровадження інструментів і технологій реалізації цифровізації та цифрового врядування;

критичного аналізу та оцінювання інформації, отриманої через медіа-ресурси;

ефективного та безпечного використання сучасних цифрових технологій у професійній діяльності та особистісному розвитку.

4. Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)

навчання здійснюється у формі проведення відеоконференцій, семінарів (вебінарів), тематичних (групових та індивідуальних) дискусій із застосуванням соціальних мереж, чатів, самостійного вивчення відповідної нормативно-правової бази та навчально-методичної літератури.

5. Ресурсне забезпечення дистанційного навчання

Назви вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься таке навчання, посилання (вебадреса)

Інструменти Google для формування освітнього простору.

Zoom: https://usou.web.zoom.us.

Назва дистанційного курсу (модуля)

Тема 1. Цифрові трансформації у публічному управлінні.

Тема 2. Цифрове робоче місце публічного службовця.

Тема 3. Цифрова грамотність посадових осіб місцевого самоврядування.

Тема 4. Інноваційні (Smart) технології в публічному управлінні.

Тема 5. Сервісна діяльність органів місцевого самоврядування.

Тема 6. Цифрова демократія та інформаційна культура.

 

6. Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю

Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%)

Відвідування занять – 30 %;

Проходження дистанційного навчання – 50 %;

Поточний контроль (кількість) –

Підсумковий контроль – 20 %

Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником навчання не менше ніж 75 % обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання.

Форма підсумкового контролю

комп’ютерне тестування.


Цільова група:

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2

Київ

5

відгуків: 5
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом