Загальна мета: підвищення загального рівня комунікаційних навичок учасників навчання, поглиблення знань щодо процесу роботи в єдиній команді, набуття нових знань з питань особливостей комунікації, факторів (детермінантів), що впливають на взаємовідносини між громадянами, громадянським суспільством і органами виконавчої влади та місцевого самоврядування та комунікацію між ними, посилення спроможності учасників навчання формувати та реалізовувати комунікаційні стратегії згідно з стратегічними планами діяльності.
Зміст програми:
Тема 1. Ефективна комунікація державних наративів як єдиної узгодженої системи.
Тема 2. Комунікаційні стратегії у публічному управлінні.
Тема 3. Комунікаційні можливості дискусій (дебатів) у публічному управлінні.
Тема 4. Становлення інституту репутації у публічному управлінні.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання сучасних підходів до формування і реалізації комунікаційних політик; основних практик розроблення комунікаційних стратегій; комунікаційних можливостей механізмів дискусій в управлінні.
Уміння критично осмислювати проблеми та розв’язувати поставлені завдання у сфері комунікації; оцінювати та аналізувати вплив комунікаційної діяльності влади на громадськість; приймати обґрунтовані рішення на основі цінностей, моралі, правових та етичних норм; представляти владні органи та комунікувати результати їхньої діяльності
Навички забезпечення ефективної комунікації в межах повноважень; використання різних форм участі громадськості у процесі формування та реалізації державної політики; застосування дієвих комунікаційних стратегій; ведення кваліфікованих дискусій (дебатів).
Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м.Чернігів, пр-т Миру, 43
Чернігівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет