Мета програми: Формування у слухачів розуміння сутності та змісту комунікаційних процесів у публічному управлінні в умовах діджиталізації суспільства, здатності застосовувати практичні навички реалізації механізмів ефективної комунікації у процесі командної взаємодії та інших сферах публічно-управлінської діяльності, забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів публічної влади на основі формування та реалізації ними власних комунікативних стратегій
Очікувані результати навчання
знання
- управлінської сутності стратегічних комунікацій;
- форм, методів, моделей, технологій стратегічних комунікацій органів публічного управління;
- особливостей комунікацій влади та громадськості в умовах інформаційного суспільства;
- нормативно-правових актів з питань комунікації органів державного управління та місцевого самоврядування;
- нормативно-правових актів з питань корпоративної культури державного службовця та посадової особи органів місцевого самоврядування;
- правил етичної поведінки публічних службовців;
- можливостей цифрового уряду та особливостей комунікації в умовах розвитку цифрового суспільства
уміння- визначати стратегічні цілі комунікацій та визначати шляхи реалізації комунікативних стратегій органів публічного управління;
- застосовувати ефективні методи досягнення стратегічних цілей та завдань комунікативної стратегії органу влади;
- використовувати методи формування позитивного іміджу та репутації органів публічної влади;
- розробляти рекомендації органам публічного управління щодо реалізації комунікативної стратегії;
- застосовувати на практиці принципи відповідальності, служіння людям, ініціативності;
- правильно й грамотно модернізувати традиційні методи роботи;
- володіти нормами культури писемного та усного ділового мовлення в типових комунікативних ситуаціях;
- налагоджувати комунікації між органами публічного управління та адміністрування й суспільством;
навички- налагодження каналів комунікативної взаємодії між органами публічного управління та громадськістю;
- використання інформаційних технологій у реалізації комунікативних стратегій органів публічного управління;
- створення інформаційних повідомлень в рамках реалізації комунікативних стратегій органів публічної влади;
- влучного висловлювання думки для успішного розв’язання проблем і завдань у професійній діяльності;
- підготовки документів, що є механізмом індивідуальної комунікації публічних службовців;
- здійснення професійної діяльності і прийняття обґрунтованих рішень, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм;
Зміст програми
Модуль 1. Розвиток комунікаційних механізмів в умовах діджиталізації
1.1. Цифрове суспільство: нова цінність інформації та комунікації
1.2. Концепція цифрового уряду та її можливості для розвитку комунікації
1.3. Цифрові інструменти комунікаційного процесу
Модуль 2. Комунікації в публічному управлінні
2.1. Теоретичні та прикладні засади комунікацій у публічному управлінні.
2.2. Ключові аспекти публічних комунікацій влади і суспільства в умовах діджиталізації.
2.3. Стратегії комунікативної діяльності органів публічної влади.
Модуль 3. Стратегічні комунікації в публічному управлінні
3.1.Стратегічні комунікації в публічному управлінні: принципи та складові
3.2. Громадськість у системі публічних комунікацій
3.3. Практичні аспекти розробки комунікаційних програм
Модуль 4. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у публічному управлінні
4.1. Цифрове суспільство: тренди для публічного управління
4.2. Формування цифрових компетентностей у публічних службовців
4.3. Управлінські інформаційні системи: сучасні інструменти для публічного управління.
Модуль 5. Комунікації та командна взаємодія у публічному управлінні
5.1. Ключові параметри ефективної командної взаємодії в публічному управлінні
5.2. Формування комунікативних компетентностей публічних службовців
5.3. Основні принципи успішної командної взаємодії
Тренінг. Командоутворення і принципи успішної командної взаємодії
Розподіл ролей у команді. Формування ефективної команди. Реалізація принципів успішної командної взаємодії
Модулі 1-5 - обов`язкові. Модулі 6-8 - вибіркові, обираєтся два модулі з трьох.
Модуль 6. Корпоративна культура в органах публічної влади
6.1. Нормативно-правова база формування корпоративної культури публічних службовців
6.2. Формування іміджу та репутації публічного службовця
6.3. Роль корпоративної культури у формуванні дієвої команди
Модуль 7: Комунікативні аспекти сучасного ділового мовлення
7.1. Використання офіційно-ділового стилю в професійній діяльності.
7.2. Техніка культури ділового спілкування: види й жанри публічного мовлення.
7.3. Типові помилки в усному та писемному діловому мовленні публічного службовця
Модуль 8. Розвиток соціальної економіки і публічна влада
8.1. Роль публічних службовців у формуванні соціальної економіки. Засоби комунікації влади і бізнесу у соціальному підприємництві
8.2. Соціальне підприємництво – шлях до соціальної економіки
8.3. Інструменти фінансування соціального бізнесу
Ознайомитися з програмою курсу.
Шановні потенційні
слухачі, будь ласка, перевіряйте вашу електронну пошту, для отримання відповіді
від нас (вона може бути у спамі).
Всі заняття в дистанційній
формі з використанням платформи ZOOM. Передбачено можливість навчання у асинхронному режимі.
За результатами
навчання видається електронний сертифікат, який буде знаходитися в Вашому особистому кабінеті на порталі
управління знаннями НАДС.
Інформація, щодо умов навчання, оформлення документів,
наявності вільних місць та отримання сертифікатів за телефоном: +38 (066) 504 5023 - Софія Скворцова,
фахівець по роботі з документами Центру кар'єрного та професійного
розвитку.
Загальні питання за телефоном: +38 (096) 672 6022 - Наталія Ізмайлова, керівниця Центру кар’єрного
та професійного розвитку.
Додаткова інформація на сторінці Центру КПР Державного
університету економіки і технологій (м. Кривий Ріг). https://www.duet.edu.ua/ua/centr/karers/content/10
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Кривий Ріг, площа Визволення, 2
Дніпропетровська
Маріупольський державний університет
Вища школа публічного управління
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
відгуків: 163
Ізмайлова Наталія кандидат наук
відгуків: 92
Слюсаренко Катерина кандидат наук
відгуків: 132
Максимова Ірина кандидат наук
відгуків: 69
Коваль Ганна доктор наук
відгуків: 149
Васильчук Ірина доктор наук
Гончаренко Олена кандидат наук
Теличко Оксана кандидат наук
Шелудякова Наталія кандидат наук