ПРОФІЛЬ ПРОГРАМИ
1. Загальна інформація |
|
Назва програми |
Соціальна інклюзія
як політика рівних можливостей |
Шифр програми |
ЗКП/2020/005 |
Тип програми за
змістом |
загальна короткострокова програма підвищення кваліфікації |
Форма
навчання |
дистанційна |
Цільова група |
посадові особи місцевого самоврядування,
посади яких віднесено до 1-4 категорій посад в органах місцевого
самоврядування |
Передумови навчання за програмою |
– |
Найменування замовника освітніх
послуг у сфері професійного навчання за програмою |
Національне агентство
України з питань державної служби |
Найменування партнера (партнерів)
програми |
– |
Обсяг програми |
0,67 кредити ЄКТС |
Тривалість програми та
організація навчання |
загальна
тривалість програми: 10 днів протягом 2 тижнів |
Мова(и) викладання |
українська мова |
Напрям(и) підвищення кваліфікації,
який (які) охоплює програма |
забезпечення прав
та інтересів осіб з інвалідністю |
Перелік професійних
компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму |
знання основ соціальної та правової
захищеності осіб з інвалідністю; здатність
використовувати інструменти та технології комунікації |
2. Загальна мета |
|
підвищити рівень
знань слухачів щодо прав і потреб осіб з інвалідністю та перешкод на шляху їх
реалізації в українському суспільстві та вмінь щодо забезпечення
інклюзивної соціальної політики на державному й регіональному рівнях, здійснення
її аналізу за допомогою «лінзи інвалідності» |
|
3. Очікувані результати навчання |
|
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати: |
|
знання |
міжнародних, вітчизняних законодавчих і нормативних
актів з питань забезпечення прав і потреб людей з інвалідністю; концепцій «моделей інвалідності»; принципів «соціальної інклюзії» |
уміння |
визначати бар’єри (політичні, економічні,
соціальні/фізичні, психологічні, інституційні), що перешкоджають активній
участі осіб з інвалідністю у суспільному житті, та шляхи їх подолання |
навички |
фахово аналізувати чинну нормативно-правову базу у
сфері забезпечення прав та інтересів осіб із інвалідністю, оцінювати повноту
та можливості її використання; застосування «лінзи інвалідності» для аналізу
державних та регіональних програм і проектів, спрямованих на забезпечення
соціальної інклюзії. |
4. Викладання та навчання (методи навчання, форми
проведення навчальних занять) |
|
навчання
здійснюється у формі проведення інтерактивних відеолекцій-презентацій, відеолекцій,
відеоконференцій, семінарів (вебінарів), тематичних (групових та
індивідуальних) дискусій із застосуванням
соціальних мереж, чатів інтернет-форумів та у режимі віддаленого часу
(онлайф) та у режимі реального часу (онлайн), самостійного вивчення
відповідної нормативно-правової бази та навчально-методичної літератури.
|
|
5. Ресурсне забезпечення дистанційного навчання |
|
Назви вебплатформи,
вебсайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься
дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси) |
Платформа «Система
дистанційного навчання Національної академії державного управління при
Президентові України): http://course.academy.gov.ua;
Zoom:
https://usou.web.zoom.us; Офіційний канал в YouTube:
https://www.youtube.com/user/NAPAukr. |
Назва дистанційного етапу/модуля |
Тема 1.
Соціальна інклюзія – принцип забезпечення рівних прав і можливостей для всіх
людей. Тема 2.
«Лінза інвалідності» – метод аналізу,
розробки і впровадження соціальної інклюзії. Тема 3.
Практика застосування «Лінзи інвалідності» в діяльності посадових
осіб місцевого самоврядування. |
6. Оцінювання і форми поточного, підсумкового
контролю |
|
Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій
оцінці (%) |
Відвідування занять – 30 %; Проходження дистанційного навчання – 50 %; Поточний контроль (кількість) – Підсумковий контроль – 20 % Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання
учасником навчання не менше ніж 75 % обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання. |
Форма підсумкового контролю |
комп’ютерне тестування. |
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет