ШКОЛА ДІЄВИХ ЦЕНТРІВ: ВІД ЦНАПУ ДО ДІЯ.ЦЕНТРУ

Школа дієвих центрів: від ЦНАПу до Дія.Центру

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 03 квітня 2025 року № 44-25
Напрям:
  • Цифрова грамотність
  • Забезпечення післявоєнного відновлення та розвитку України
  • Нові засади здійснення адміністративної процедури (загальна адміністративна процедура)
  • Створення безбар’єрного простору
  • Загальні питання місцевого самоврядування, зміни у законодавстві з питань служби в органах місцевого самоврядування
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Сприйняття змін
  • інші

Опис програми:

Загальна мета: Підвищення професійної компетентності посадових осіб органів місцевого самоврядування, державних службовців шляхом удосконалення знань і навичок у сфері  надання адміністративних послуг, цифровізації, безбар’єрності та ефективної комунікації.

 

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

-        професійні знання принципів державної політики цифрового розвитку;

-        знання інструментів та технологій комунікації;

-        прийняття ефективних рішень;

-        сприйняття змін;

-        виконання на високому рівні поставлених завдань

 

Тривалість програми: до двох тижнів

 

Структура програми:

Тема 1. Візія цифрового майбутнього

Тема 2. Ефективна комунікація та реагування на кризові ситуації

Тема 3. Від ЦНАПу до «Дія.Центру»: трансформація, цифровізація та безпека

Тема 4. Гарантування стандартів доступності

Тема 5. Психологічна стійкість та ефективна комунікація в умовах стресу

Тема 6. Цифровізація і брендинг: впізнаваність

сучасного ЦНАПу

Тема 7. Інструменти «Дії» у ЦНАП

Тема 8. Ефективні практики та досвід впровадження «Дія.Центру»

Тема 9. Підвищення кваліфікації публічних службовців

Тема 10. Інтеграція соціально важливих послуг: повноваження та алгоритм дій

Тема 11. Фахова комунікація: війна та я

 

Очікувані результати навчання:

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання:

-        нормативно-правових актів, що регулюють діяльність ЦНАП;

-        застосування сучасних цифрових та організаційних інструментів в роботі центру надання адміністративних послуг;

-        інструментів цифровізації та бренд-менеджменту сучасних ЦНАП;

-        функціональних можливостей сервісів «Дія» та їх інтеграція у роботу ЦНАП;

-        вимог та алгоритмів інтеграції соціально важливих послуг у ЦНАП;

-        функціональних можливостей Вебпорталу управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями»;

-        ефективної комунікації та реагування на кризові ситуації в умовах публічного управління;

-        особливості психологічної стійкості та методи ефективної комунікації в умовах стресу;

-        комунікації публічних службовців в умовах війни;

Уміння:

-        застосовувати сучасні підходи до цифрової трансформації та адаптації ЦНАП у «Дія.Центр»;

-        працювати з інструментами «Дія» для покращення сервісу в ЦНАП;

-        застосовувати методи брендингу та цифрової впізнаваності публічних сервісів;

-        аналізувати та впроваджувати кращі практики розвитку «Дія.Центрів»;

-        організовувати інтеграцію соціальних послуг та взаємодіяти з відповідними органами влади;

-        вибудовувати ефективні комунікаційні стратегії та реагувати на кризові ситуації;

-        забезпечувати відповідність стандартам доступності та інклюзивності при наданні послуг

Навички:

-        використання цифрових сервісів та інструментів «Дія»;

-        брендування публічних сервісів;

-        аналіз та адаптації кращих практик розвитку ЦНАП у форматі «Дія.Центру»;

-        використання цифрових ресурсів для підвищення кваліфікації;

-        ефективної міжособистісної та кризової комунікація;

-        управління стресом та психологічна стійкість у професійній діяльності;

-        впровадження сучасних стандартів доступності та інклюзивності;

-        інтеграції соціально важливих послуг та організація ефективної взаємодії з громадськістю.

Додаткова інформація:

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями.

 

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. Перед реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, категорія посади, посада, номер телефону, електронна адреса).

Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання. 

 

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

1. Наявність відеокарти та камери.

2. Наявність мікрофону.

3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

 


Контактна особа від Вищої школи публічного управління 

тел. (044) 357 50 14

електронна адреса: d.zabolotenko@hs.gov.ua


Цільова група:

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а

Київ

Інші програми за цим напрямом