Знання: видів та способів комунікації; видів комунікаційних бар’єрів; основних понять ділового спілкування; основ побудови публічного виступ; прийомів управління хвилюванням, навичок аргументації, здібностей відстоювати точку зору, ораторських прийомів; етапів побудови публічного виступу та алгоритму реалізації завдань кожного з них; етапів побудови ділової бесіди; державного стандарту щодо оформлення ділових паперів; про основні поняття, що стосуються відповідних письмових повідомлень (наприклад, структура повідомлення тощо)
Уміння: застосовувати отримані знання в професійній діяльності, зокрема, у процесі комунікації і формуванні власної стратегії спілкування; готуватися і брати участь у публічному виступі професійного спрямування; використовувати ораторські прийоми; адаптувати повідомлення до аудиторії; складати типові письмові повідомлення
Навички: оволодіння сучасними технологіями ефективного спілкування; володіння ініціативою в розмові; складання ефективних та якісних письмових повідомлень та використання їх у своєму повсякденному професійному житті