РЕФОРМУВАННЯ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ: МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ТА ІНСТИТУЦІОНАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Реформування публічного управління: методологічні аспекти та інституціональне забезпечення

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 18 травня 2022 р. № 31-22
Напрям:
  • підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» (не рідше одного разу на три роки)
Компетентності:
  • Впровадження змін
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета програми: Формування у слухачів програми підвищення кваліфікації професійних  компетентностей, необхідних для імплементації сучасних підходів до удосконалення  публічного управління, вироблення й реалізації ефективних публічно-управлінських механізмів.

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму: професійні знання; лідерство; прийняття ефективних рішень; комунікація та взаємодія; впровадження змін; управління організацією роботи та персоналом.

Структура програми:

Обов’язкові модулі програми (48 год/1,6 ЄКТС)

Модуль 1. Публічна політика: засади вироблення й реалізації.

Модуль 2. Сучасні тенденції розвитку та реформування публічного управління.

Модуль 3. Реформування публічної служби.

Модуль 4. Регіональне управління.

Вибіркові модулі програми (2 модулі 23 ГОД/0,77 ЄКТС)

Модуль 5. Залучення потенціалу громад в процеси регіонального розвитку.

Модуль 6. Управління змінами в органах влади.

Модуль 7. Управління ресурсами територій.

Модуль 8. Управління розвитком персоналу в органах влади.

Очікувані результати навчання: 

знання: теоретичних засад, сучасних механізмів реалізації публічної політики та методів оцінки її результативності; теоретико-методологічних  засад побудови системи публічного управління її функціонування, розвитку та напрямів реформування; сучасних підходів до формування регіональної політики та регіонального управління у європейському та українському вимірі; специфіки реформування національної моделі публічної служби відповідно до європейських принципів демократичного врядування; засад професіоналізації публічної служби; нормативно-правового та організаційно-функціонального забезпечення процесів взаємодії органів влади щодо узгодженої реалізації цілей регіону та територіальних громад; інституційної та інструментальної бази управління ресурсами в системі публічного управління; базових сучасних  теорій змін, закономірностей розвитку процесів реалізації змін в органі влади; функцій, принципів та особливостей управління розвитком персоналу в органах влади;

уміння: аналізувати результативність публічної політики; давати власну оцінку проблем публічного управління, аналізувати його інституціональне забезпечення та процеси реформування; визначати  та аналізувати  тенденції трансформація системи регіонального управління в Україні; давати оцінку процесам розвитку та реформування публічної служби, організовувати професійний розвиток та розвивати базові передумови кар'єрного зростання публічних службовців; використовувати технології сприяння розвитку міжмуніципального співробітництва, публічно-приватного партнерства, налагодження дієвої взаємодії владних структур; застосовувати спеціальні важелі управлінського впливу для вирішення проблем управління ресурсами на регіональному рівні; розробляти алгоритми реалізації змін в організаційній та функціональній підсистемі діяльності органу влади; використовувати інструментарій для дієвого управління розвитком персоналу в органах влади;

навички: застосування інформаційно-аналітичних технологій при аналізі публічної політики; обґрунтування підходів до вироблення публічно-управлінських механізмів вирішення завдань суспільного розвитку; опрацювання нормативно-правових документів, що визначають регіональну політику; вироблення механізмів регіонального управління; організації професійної діяльності публічних службовців та стимулювання розвитку ними компетентностей лідерства; налагодження взаємодії органів влади в питаннях узгодженого вирішення завдань регіонального і місцевого розвитку; використання інструментарію мотивації результативного та ефективного формування і використання ресурсів; ідентифікації проблем реалізації змін та розроблення шляхів їх усунення відповідно до напряму своєї службової діяльності; застосовування різноманітних форм і методів  стимулювання розвитку персоналу в органах влади.

Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: 

інформація щодо програми: https://www.wunu.edu.ua/training-courses-nnipu/

веб-платформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua

сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозвязку https://zoom.us

Додаткова інформація:

Зважаючи на реалізацію програми у дистанційній формі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

1. Наявність камери.

2. Наявність мікрофону.

3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

Для дистанційного навчання в синхронному режимі доступ до вебкабінету відео конференції надається після реєстрації.

 


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б

Вимоги до учасників навчання:

Наявність освітнього ступеня бакалавра або магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста).


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2.4

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Тернопіль, вул. Львівська, 11

Тернопільська