Загальна мета :
формування професійних компетентностей державних службовців для вирішення основних завдань професійної діяльності та виконання своїх обов’язків на основі принципів демократичного врядування в контексті реалізації соціально-економічних та професійно-психологічних перетворень у суспільстві.
Цільова група: державні службовці, які займають посади категорії «Б»
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання;
лідерство;
комунікація та взаємодія;
управління організацією роботи та персоналом.
Перелік тем:
Модуль 1. Основи публічного управління та адміністрування в Україні.
Модуль 2 Запобігання корупції в органах державної влади та управління.
Модуль 3 Територіальна організація влади в Україні.
Модуль 4. Європейська інтеграція України.
Модуль 5. Державна кадрова політика.
Модуль 6. Культура ділового мовлення в публічному управлінні.
Модуль 7. Ефективна комунікація в державному управлінні.
Модуль 8. Етика державних службовців.
Модуль 9. Лідерство в управлінській діяльності.
Модуль 10. Управлінська риторика.
Модуль 11. Тайм-менеджмент.
Очікувані результати навчання:
знання: законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; основних напрямків здійснення адміністративно-територіальної реформи в Україні; проблем та перспектив співпраці між Україною та ЄС; принципів професійної етики державних службовців; шляхів запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності державних службовців; правил комунікації.
уміння: аналізувати структуру системи державного управління в Україні, повноваження і компетенцію гілок державної влади, пояснювати сутність державної політики та її вплив на економічну та соціально- політичну ситуацію в суспільстві; володіти інформацією про зміни у законодавчих і нормативно-правових актах; налагоджувати взаємодію органів влади і громадськості в умовах розвитку демократичного врядування; аналізувати і самоаналізувати професійні дії, особистісні і ділові якості працівників.
навички: ефективного виконання завдань щодо реалізації державної політики у підвідомчій сфері; здійснення якісного кадрового відбору з урахуванням тенденцій розвитку суспільства та вимог державної служби; розв’язання конфліктних ситуацій у колективі, налагодження ділових доброзичливих взаємин між працівниками; створення у межах стандартів необхідних службових документів; володіння технологіями ефективного управлінського спілкування, підготовки і проведення комунікаційних заходів; підвищення свого кваліфікаційний рівня та забезпечення підвищення кваліфікації працівників.
За детальною інформацією звертайтесь за телефоном 097-51-52-292 (Наталія Іщук)
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
Львівська
Маріупольський державний університет
Вища школа публічного управління
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації