Загальною метою програми є підвищення рівня компетентності учасників професійного навчання щодо ефективного виконання завдань та посадових обов’язків, необхідних для провадження професійної діяльності на державній службі з питань публічного управління в умовах глобалізації.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання: ступеню впливу публічного управління на процес розробки та впровадження державної політики України; правових, організаційних та фінансово-економічних засад функціонування системи публічного управління; пріоритетів діяльності державних інституцій в умовах євроінтеграції; державного регулювання факторами ризику та невизначеності;
діджиталізації у сфері надання адміністративних послуг; державно-приватного партнерство у сфері електронного врядування; регулювання конфлікту інтересів на державній службі; підходів до формування іміджу державного службовця та престижу державної служби.
Уміння: аналізувати вплив публічного управління на процес розробки та впровадження державної політики України; впроваджувати IT-рішення та відповідне технічне устаткування у сфері надання адміністративних послуг; використовувати механізми державно-приватного партнерства у сфері електронного врядування; використовувати системи підтримки прийняття управлінських рішень; застосовувати моделі управління кадровими ресурсами в системі державної служби; впроваджувати зміни на державній службі; врегульовувати конфлікт інтересів на державній службі; формувати психологічну готовність власної діяльності державних службовців; розвивати лідерські якості керівника в умовах модернізації державної служби.
Навички: оцінювати ефективність публічне управління в умовах реалізації реформ та світових викликів; ефективно реалізовувати плани змін; застосовувати технології управління людськими ресурсами; працювати в системі електронних довірчих послуг; моделювати прийняття управлінських рішень; використовувати системи підтримки прийняття управлінських рішень; організовувати інформаційно-комунікативні канали діяльності органів публічної влади; взаємодіяти з інститутами громадянського суспільства; управляти кадровими ресурсами системи державної служби; врегулювати конфлікт інтересів на державній службі.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Обов’язкові модулі програми- (44 год./1,5 кред. ЄКТС)
Модуль 1. Публічне управління в умовах реалізації реформ та світових викликів (10 год./0,3 кред. ЄКТС)
Модуль 2. Інформатизація і цифровізація професійної діяльності органів державної влади (12 год./0,4 кред. ЄКТС)
Модуль 3. Взаємодія держави та інститутів громадянського суспільства в прийнятті державно-управлінських рішень (10 год./0,3 кред. ЄКТС)
Модуль 4. Концептуальна модель управління кадровими ресурсами державної служби (10 год./0,3 кред. ЄКТС)
Вибіркові модулі програми для очної форми навчання (16 год./0,4 ЄКТС)
(обирається 2 із наведених модулів)
Модуль 5. Інноваційне управління закладами освіти (8 год. /0,2 кред. ЄКТС)
Модуль 6. Система управління освітою України під час воєнного стану та перспективи її оновлення у повоєнний період (8 год. / 0,3 кред. ЄКТС)
Модуль 7. Державна політика у соціогуманітарній сфері (8 год. / 0,3 кред. ЄКТС)
Модуль 8. Державне управління охороною здоров’я (8 год. / 0,3 кред. ЄКТС)
Форма підсумкового контролю: підсумкова робота.
Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 75%, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожної зі складових оцінювання та за умови успішного проходження підсумкового контролю.
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул.Січових стрільців, 52-А
Київ
Маріупольський державний університет
Вища школа публічного управління
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
відгуків: 15
Любченко Надія кандидат наук
відгуків: 11
Оліфіра Лариса кандидат наук
відгуків: 12
Супрун В'ячеслав кандидат наук
Рябова Зоя Вікторівна доктор наук