ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ

Психологічні основи ефективного управління

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 27 липня 2022 р. № 60-22
Напрям:
  • Стратегічні комунікації
  • Комунікація та взаємодія
  • Розвиток лідерського потенціалу
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

 Загальна мета - розвиток основних складових функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність керівників здійснювати ефективне управління з урахуванням морально-психологічних принципів, а також конструктивно вирішувати конфлікти у професійній діяльності.

Структура програми

Тема 1. Психологія управлінської діяльності

Тема 2. Психологія особистості керівника. Психологія управлінської роботи з колективом

Тема 3. Стилі лідерства. Особистий розвиток лідера. Психологічні механізми ефективного управлінського впливу

Тема 4. Управління змінами: психологічний аспект. Управління конфліктами. Стрес-менеджмент

Тема 5. Коучинг як технологія підвищення професійної компетентності

 

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання

морально-психологічних засад управлінської діяльності, моделей поведінки в умовах конфлікту, можливостей управління стресом та механізмів захисту від маніпулювання;

особливостей здійснення управлінської діяльності з урахуванням психологічних принципів;

факторів впливу на стиль керівництва і його ефективність;

правил вибору керівником найбільш оптимального стилю керівництва підрозділом;

умов забезпечення ефективної діяльності підрозділу;

психологічних чинників мотивування та контролювання;

елементів та норм професійної культури;

етичних засад професійної діяльності посадових осіб місцевого самоврядування;

змісту соціально-психологічних процесів організації та психологічних технологій управління.

уміння

використовувати психологічні закономірності управління для аналізу певних управлінських ситуацій;

забезпечувати умови позитивної мотивації працівників;

використовувати засоби оптимального впливу на працівників для створення належного соціально-психологічного клімату в колективі;

застосовувати психологічні методи оцінки персоналу;

здійснювати делегування повноважень;

забезпечувати ефективність ділового спілкування;

здійснювати аналіз і самоаналіз професійних дій, особистісних і ділових якостей.

навички

конструктивного вирішення конфліктів;

управління стресом.

 
 

Додаткова інформація:

Для довідок: 0504791191 Остропольська Євгенія Василівна


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

Краматорськ, Бульвар Машинобудівників, 32

Донецька

Інші програми за цим напрямом