ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ

Психологічні основи ефективного управління

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 27 липня 2022 р. № 60-22
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
  • Розвиток лідерського потенціалу
  • Стратегічні комунікації
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

 Загальна мета - розвиток основних складових функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність керівників здійснювати ефективне управління з урахуванням морально-психологічних принципів, а також конструктивно вирішувати конфлікти у професійній діяльності.

Структура програми

Тема 1. Психологія управлінської діяльності

Тема 2. Психологія особистості керівника. Психологія управлінської роботи з колективом

Тема 3. Стилі лідерства. Особистий розвиток лідера. Психологічні механізми ефективного управлінського впливу

Тема 4. Управління змінами: психологічний аспект. Управління конфліктами. Стрес-менеджмент

Тема 5. Коучинг як технологія підвищення професійної компетентності

 

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання

морально-психологічних засад управлінської діяльності, моделей поведінки в умовах конфлікту, можливостей управління стресом та механізмів захисту від маніпулювання;

особливостей здійснення управлінської діяльності з урахуванням психологічних принципів;

факторів впливу на стиль керівництва і його ефективність;

правил вибору керівником найбільш оптимального стилю керівництва підрозділом;

умов забезпечення ефективної діяльності підрозділу;

психологічних чинників мотивування та контролювання;

елементів та норм професійної культури;

етичних засад професійної діяльності посадових осіб місцевого самоврядування;

змісту соціально-психологічних процесів організації та психологічних технологій управління.

уміння

використовувати психологічні закономірності управління для аналізу певних управлінських ситуацій;

забезпечувати умови позитивної мотивації працівників;

використовувати засоби оптимального впливу на працівників для створення належного соціально-психологічного клімату в колективі;

застосовувати психологічні методи оцінки персоналу;

здійснювати делегування повноважень;

забезпечувати ефективність ділового спілкування;

здійснювати аналіз і самоаналіз професійних дій, особистісних і ділових якостей.

навички

конструктивного вирішення конфліктів;

управління стресом.

 
 

Додаткова інформація:

Для довідок: 0504791191 Остропольська Євгенія Василівна


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Дати наборів за цією програмою

Запис до Початок Завершення Наявність місць Вартість
27 Квітня 2024 29 Квітня 2024 03 Травня 2024 99 Iнші умови переглянути
Місце проведення навчання

Краматорськ, Бульвар Машинобудівників, 32

Донецька

Інші програми за цим напрямом