Загальна мета - формування у слухачів знань і навичок психологічного самоменеджменту, ефективного управління, емоційної компетентності, що сприятиме підвищенню ефективності роботи публічних службовців у сучасних умовах.
Перелік професійних компетентностей:
професійні знання з питань ефективного управління персоналом;
управління організацією роботи та персоналом;
комунікація та взаємодія;
прийняття ефективних рішень;
командна робота та взаємодія;
виконання на високому рівні поставлених завдань.
Очікувані результати навчання
знання:
психологічних основ управління;
концепцій та моделей управління з точки зору психології;
впливу стилів управління на продуктивність команд;
основ мотивації та її застосування у професійній діяльності;
компонентів емоційного інтелекту (самоусвідомлення, саморегуляція, емпатія, соціальні навички);
значення емоційного інтелекту у професійній діяльності;
методів розвитку емоційної компетентності;
принципів управління особистим часом і ресурсами;
технік тайм-менеджменту для публічних службовців;
балансу між професійними та особистими обов’язками;
психологічних аспектів конфліктів, їхні причин та видів;
методів запобігання та врегулювання конфліктів;
основ стрес-менеджменту та психологічної стійкості;
інноваційних технік управління та лідерства;
сучасних підходів до професійного навчання та розвитку;
основ використання цифрових технологій для підвищення ефективності.
уміння:
аналізувати ситуації з позиції психологічного впливу на команду;
застосовувати мотиваційні техніки для підвищення продуктивності;
вибирати відповідний стиль управління залежно від контексту;
розпізнавати власні емоції та емоції оточення;
регулювати емоційні реакції у стресових ситуаціях;
будувати емоційно стійкі та продуктивні стосунки в команді;
планувати власний робочий час і розподіляти завдання;
використовувати техніки тайм-менеджменту для підвищення продуктивності;
підтримувати баланс між роботою та особистим життям;
ідентифікувати причини конфліктів та ефективно їх вирішувати;
застосовувати техніки стрес-менеджменту для збереження психологічної стабільності;
використовувати комунікативні навички для запобігання конфліктам;
планувати кар’єрний розвиток відповідно до професійних цілей;
використовувати сучасні інструменти для самонавчання та підвищення кваліфікації;
впроваджувати інноваційні підходи у власній професійній діяльності.
навички:
управління робочим часом і ресурсами;
використання технік активного слухання та конструктивного діалогу;
розробки і реалізації індивідуальних планів розвитку.;
оцінки психологічних факторів, які впливають на ефективність управління;
виявлення джерел стресу та конфліктів;
аналізу і розробки стратегій управління змінами;
формування команд і координації їхньої діяльності;
проведення тренінгів для розвитку емоційного інтелекту в команді;
створення умов для інноваційного середовища в організації;
використання онлайн-інструментів для управління завданнями;
застосування електронних платформ для самоосвіти;
автоматизації процесів організації часу та задач.
Контактна особа - Мирошниченко Валерій Максимович 0504736474
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Запис до | Початок | Завершення | Форма навчання | Наявність місць | Вартість | |
---|---|---|---|---|---|---|
27 Жовтня 2025 | 28 Жовтня 2025 | 30 Жовтня 2025 | Дистанційна | 20 | Iнші умови | переглянути |
Інший заклад післядипломної освіти
Детальнішем. Синельникове, вул. Каштанова 18-в
Дніпропетровська
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації