Мета програми: поглиблення та оновлення теоретичних знань, розвиток практичних умінь та навичок, необхідних учасникам навчання для ефективного вирішення завдань професійної діяльності на посадах державної служби категорії «В».
Перелік професійних компетентностей:
командна робота та взаємодія;
виконання на високому рівні поставлених завдань;
сприйняття змін;
цифрова грамотність
За результатами навчання слухачі отримають:
-знання: - конституційних засад публічного управління та адміністрування; умов вступу на державну службу та її проходження; основ законодавства України в сфері цифрового розвитку; сутності проєктного підходу у державному управлінні (вибірковий модуль); норм сучасної ділової української мови, українського ділового усного й писемного мовлення у професійній сфері; основних напрямів співробітництва у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції; державної політики у сфері забезпечення національної стійкості в Україні (вибірковий модуль); основних складових механізму забезпечення сприйняття змін; особливостей конфлікту інтересів в адміністративній процедурі та способів його усунення (вибірковий модуль); конституційно-правових засад публічного управління та територіальної організації влади; сутності поняття державної регіональної політики, інструментів місцевого розвитку; державної політики у соціально-гуманітарній сфері; основних соціально-психологічних аспектів роботи в органах державної влади (вибірковий модуль); системи соціального захисту ветеранів і осіб з інвалідністю.
- уміння: -визначати сфери компетентності та межі повноважень органів публічної влади України; визначати методи, форми та інструменти державного регулювання економіки; використовувати інструменти проєктного менеджменту (вибірковий модуль); працювати в команді; використовувати сучасні методики та технології взаємодії з громадськістю та ЗМІ (вибірковий модуль); застосовувати хмарні сервіси у професійній діяльності; працювати з інформацією.
- навички: – застосування антикорупційного законодавства України; розробки стратегічного плану розвитку території; використання принципів та функцій стратегічного управління в державному управлінні (вибірковий модуль); дотримання правил безпечної роботи в мережі Інтернет; роботи з проєктною документацією (вибірковий модуль); здійснення ефективної комунікації щодо застосування гендерних підходів у професійній діяльності; управління конфліктами в колективі.
Структура програми.
Обов`язкові модулі:
1. Основи публічного управління та адміністрування.
2. Модернізація та розвиток державної служби України.
3. Запобігання та протидія корупції у державному управлінні.
4. Цифрова грамотність державного службовця.
5. Соціально-гуманітарний розвиток територій.
6. Ділове українське мовлення та ділове спілкування у державному управлінні.
7. Європейська та євроатлантична інтеграція України.
8. Державна та регіональна політика економічного розвитку.
Вибіркові модулі:
9. Соціально-психологічні аспекти роботи в органах державної влади. 10. Сприйняття змін.
11. Спільні процедурні правила для всіх сфер публічного адміністрування.
12. Взаємодія органів державної влади з громадськістю.
13. Основи проєктного менеджменту у державному управлінні.
14. Стратегічне управління у державному управлінні.
15. Розбудова національної стійкості.
Мова викладання: українська.
Форма підсумкового контролю: тестування.
Шановні потенційні слухачі! Програма оплатна, за кошти фізичних та юридичних осіб. Ознайомлення з програмою можливо на сторінці Центру професійного розвитку управлінських кадрів ННІ «Інститут державного управління» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1mPq9umdl08cxzTDjQ5EXzrw3bbaUYFAd/view
Інформація щодо загальних питань, умов навчання, оформлення документів за телефоном: +380509758393- директор центру професійного розвитку управлінських кадрів Черноіваненко Аліна.
Категорії посад державної служби: В
Залишилося 30 місць з 30.
майдан Свободи, 4
Харківська
Вища школа публічного управління
Вища школа публічного управління
Київський національний університет імені Тараса...