ПРАВОВІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Правові та практичні аспекти здійснення публічних закупівель

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 31 січня 2025 року № 14-25
Напрям:
  • Підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, відповідальних за здійснення публічних закупівель
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання

Опис програми:

Загальна мета - забезпечити публічних службовців знаннями, навичками та компетенціями, необхідними для ефективного, прозорого та законного здійснення публічних закупівель відповідно до чинного законодавства України, із дотриманням принципів доброчесності, конкуренції та запобігання корупції.

Перелік професійних компетентностей:

 

професійні знання щодо здійснення публічних закупівель

прийняття ефективних рішень; 

виконання на високому рівні поставлених завдань

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

Тема 1. Вступ до публічних закупівель

Тема 2. Планування публічних закупівель

Тема 3. Способи закупівель та їх особливості

Тема 4. Укладання та виконання договору про закупівлю

Тема 5. Антикорупційні заходи у публічних закупівлях. Контроль та відповідальність

Форма підсумкового контролю - комп’ютерне тестування

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання

законодавства щодо здійснення публічних закупівель; принципів публічних закупівель;

процедури закупівель;

типів процедур, умов їх застосування та специфіки;

особливостей укладання та виконання договорів;

основних вимог до договорів про закупівлю;

умов внесення змін до договорів;

основ роботи в електронній системі Prozorro;

процедури оголошення закупівель;

техніки проведення аукціонів та розгляду пропозицій;

типових ризиків в закупівлях;

методів виявлення та запобігання порушенням.

уміння

планувати закупівлі;

формувати річний план закупівель та технічні завдання;

аналізувати ринок та прогнозувати потреби;

застосовувати електронну систему Prozorro;

створювати та публікувати оголошення про закупівлі;

керувати процесом проведення аукціонів;

організовувати та проводити процедури закупівель;

визначати тип процедури залежно від вартості та предмета закупівлі;

готувати тендерну документацію;

оцінювати тендерні пропозиції учасників;

вести переговори та укладати договори;

контролювати виконання договорів;

відслідковувати строки та якість виконання;

реагувати на порушення умов договору;

виявляти порушення та ризики;

застосовувати методи перевірки даних;

взаємодіяти з контролюючими органами у випадку виявлених порушень.

навички

роботи з електронними платформами (Prozorro, Prozorro Market);

підготовки повного пакету документації для закупівель;

аналізу та порівняння пропозицій учасників;

комунікації з учасниками закупівель та іншими зацікавленими сторонами;

управління ризиками в публічних закупівлях;

реагування на корупційні ризики та уникнення конфлікту інтересів;

роботи з великою кількістю нормативної, технічної та фінансової інформації.

 

Додаткова інформація:

Ресурсне забезпечення дистанційного навчанняПлатформа «Система дистанційного навчання Донбаського інституту техніки та менеджменту ЗВО «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая» -  http://www.ditm.com.ua/

 

Контактна особа: 0504736474 Мирошніченко Валерій Максимович


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Дати наборів за цією програмою

Запис до Початок Завершення Форма навчання Наявність місць Вартість
14 Березня 2025 17 Березня 2025 21 Березня 2025 Дистанційна 48 Iнші умови переглянути
Місце проведення навчання

м. Синельникове, вул. Каштанова 18-в

Дніпропетровська

Інші програми за цим напрямом