Загальна мета :
формування професійних компетентностей державних службовців для вирішення основних завдань професійної діяльності та виконання своїх обов’язків на основі принципів демократичного врядування в контексті реалізації соціально-економічних та професійно-психологічних перетворень у суспільстві.
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорії «Б»
професійні знання щодо ефективного та результативного виконання службових повноважень та подальшого професійного та особистісного розвитку;
лідерство;
комунікація та взаємодія;
управління організацією роботи та персоналом.
Структура програми:
Модуль 1. Основи публічного управління та адміністрування в Україні
Модуль 2. Запобігання корупції в органах державної влади
Модуль 3. Територіальна організація влади в Україні
Модуль 4. Стратегічне управління
Модуль 5. Європейська інтеграція України
Модуль 6. Забезпечення національної безпеки України в умовах російсько-української війни та повоєнний період
Модуль 7. Державна кадрова політика
Модуль 8. Державна політика регулювання владних відносин
Модуль 9. Культура ділового мовлення в публічному управлінні
Модуль 10. Ефективна комунікація в державному управлінні
Модуль 11. Етика державних службовців (вибірковий модуль)
Модуль 12. Лідерство в управлінській діяльності (вибірковий модуль)
Модуль 13. Інформаційна безпека (вибірковий модуль)
Модуль 14. Тайм-менеджмент (вибірковий модуль)
Очікувані результати навчання:
знання: законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; основних напрямків здійснення адміністративно-територіальної реформи в Україні; проблем та перспектив співпраці між Україною та ЄС; принципів професійної етики державних службовців; шляхів запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності державних службовців; інструментів та технологій комунікації
уміння: аналізувати структуру системи державного управління в Україні, повноваження і компетенцію гілок державної влади, пояснювати сутність державної політики та її вплив на економічну та соціально- політичну ситуацію в суспільстві; володіти інформацією про зміни у законодавчих і нормативно-правових актах; налагоджувати взаємодію органів влади і громадськості в умовах розвитку демократичного врядування; аналізувати і самоаналізувати професійні дії, особистісні і ділові якості працівників.
навички: ефективного виконання завдань щодо реалізації державної політики у підвідомчій сфері; здійснення якісного кадрового відбору з урахуванням тенденцій розвитку суспільства та вимог державної служби; розв’язання конфліктних ситуацій у колективі, налагодження ділових доброзичливих взаємин між працівниками; створення у межах стандартів необхідних службових документів; володіння технологіями ефективного управлінського спілкування, підготовки і проведення комунікаційних заходів; підвищення свого кваліфікаційний рівня та забезпечення підвищення кваліфікації працівників.
Тел.: 097-51-52-292 (Наталія Іщук)
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
Львівська
Донбаський інститут техніки та менеджменту...
Національний університет "Львівська політехніка"
Вища школа публічного управління