ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Освітньо-професійна програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Напрям:
  • Публічне управління та адміністрування

Опис програми:

1. Профіль освітньо-професійної програми зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» https://stu.cn.ua/media/files/opp/opp-281-m-1.pdf


1 – Загальна інформація

Повна назва закладу вищої освіти та структурного підрозділу

Чернігівський національний технологічний університет

Навчально-науковий інститут менеджменту, харчових технологій та торгівлі

Кафедра менеджменту і державної служби

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу

Другий (магістерський) рівень вищої освіти

Кваліфікація: Магістр публічного управління та адміністрування

Офіційна назва освітньо-професійної програми

Освітньо-професійна програма другого рівня освіти за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування, заочна форма навчання

Тип диплому та обсяг освітньої програми

Диплом магістра, одиничний;

на базі першого (диплома спеціаліста, магістра) рівня вищої освіти – 90 кредитів ЄКТС, термін навчання – 1 рік 4 місяці

Наявність акредитації

Сертифікат МОНУ України про акредитацію спеціальності:

серія НД №2685410

від 27 червня 2017 р. за освітнім ступенем магістра

Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування

Цикл / рівень

НРК України – 8 рівень / магістр

FQ-EHEA – другий цикл, EQF LLL – 7 рівень

Передумови

Наявність ступеня спеціаліста, магістра

Мова викладання

Українська

Термін дії освітньо-професійної програми

До 01 липня 2026 р.

Інтернет адреса постійного розміщення опису освітньо-професійної програми

http://www.stu.cn.ua/

2 – Мета освітньо-професійної програми

Професійна підготовка висококваліфікованих, відповідальних кадрів у галузі публічного управління та адміністрування, спроможних аналізувати, розробляти і реалізовувати публічну та державну політику, публічно, ефективно та результативно виконувати управлінські функції та надавати адміністративні послуги, сприяти інноваційним процесам у суспільстві з метою утвердження демократії, забезпечення прав і свобод людини, сталого розвитку на основі світових та європейських стандартів щодо соціально-економічного процвітання України та соціальної справедливості

3 – Характеристика освітньо-професійної програми

Предметна область (галузь знань, спеціальність)

Галузь знань 28 Публічне управління та адміністрування;

спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування.

Загальний обсяг обов’язкових компонентів – 67 кред. (74,4%);

Загальний обсяг вибіркових компонентів – 23 кред. (25,6%).

         Об’єктами вивчення в публічному управлінні є процеси управління в органах державної влади та місцевого самоврядування та їх підрозділах.

          Цілі навчання: цільова підготовка магістрів для органів державної влади та місцевого самоврядування, здатних професійно розв’язувати проблеми та вирішувати завдання стратегічного, тактичного та ситуаційного характеру щодо управління в публічній сфері, що передбачає застосування професійної компетенції у сфері формування системного уявлення про публічне управління та адміністрування; політику національного, регіонального та місцевого рівнів; політичні інститути та процеси, які визначають її специфіку; сучасні практики електронної демократії; вміння аналізу, розробки та реалізації публічної політики; вироблення аналітичних рекомендацій для прийняття політичних і управлінських рішень; діагностики та аналізу соціально-гуманітарної складової розвитку суспільства.

Теоретичний зміст предметної області:

-        сучасні інноваційні концепції та системи публічного управління;

-        структури, функції, методи, складові чинники технології управління організаціями та їх підрозділами;

-        методологія наукових досліджень;

-        методи обґрунтування проектних рішень;

-        менеджмент публічної влади. 

Методи, методики, технології та інструменти:

-        загальнонаукові та специфічні методи дослідження;

-        наукові підходи, методи та методики наукових досліджень у сфері публічного управління;

-        методики, технології та інструменти публічного управління (стратегічне управління, управління змінами, проектне управління, управління знаннями та навиками, набуття професійної компетенції).

Інструментарій та обладнання:

сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в системі державного менеджменту.

Орієнтація освітньо-професійної програми

Програма освітньо-професійна.

Дослідницька складова – науково орієнтована, професійна – практично орієнтована.

Структура програми передбачає оволодіння фундаментальними знаннями щодо правових, політичних, суспільних та соціально-економічних процесів, закономірностей функціонування та розвитку органів публічного управління, особливостей організації публічного управління та адміністрування; економічного та соціального діагностування; діагностики, аналізу та оцінювання інноваційного потенціалу держави; систематизації і узагальнення правової діяльності органів публічної влади та місцевого самоврядування, а також умови їх функціонування; розробки стратегій та програм соціально-економічного розвитку регіонів та країни; регулювання внутрішнього механізму політичного, адміністративного, соціально-економічного та  підприємництва, системного проектування та управління змінами щодо організації інформаційно-комунікативних потоків на основі ІТ; розроблення та обґрунтування управлінських рішень у публічному управлінні; контролю за ефективністю використання ресурсів і ціледосягнення програмних завдань; реалізації комплексних програм розвитку територій усіма засобами публічного управління; прийняття управлінських рішень у межах компетенції публічного службовця відповідно до рангу; оцінювання потенційних можливостей зростання економіки регіону та країни; проектування організаційно-структурних змін; обґрунтування інноваційно-інвестиційних проектів регіонального розвитку; вивчення і впровадження передового світового досвіду, проведення наукових досліджень з публічного управління; сприяння інтегративним процесам щодо впровадження європейських стандартів щодо менеджменту якості, професійного зростання, інформатизації органів державної влади та органів місцевого самоврядування, формування  ціннісних орієнтирів щодо ціледосягнення програмних показників  у всіх сферах  життя суспільства

Основний фокус освітньо-професійної програми та спеціалізації

Спеціальна освіта у галузі 28 Публічне управління та адміністрування; спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

Ключові слова: публічне управління, публічна служба, публічна політика, місцеве самоврядування, парламентаризм, механізми реалізації публічної політики, регіональне управління, інституційне забезпечення публічного управління та адміністрування, електронне врядування, управління програмами, проектами, управління змінами та ризиками, впровадження інновацій, проектування управлінських рішень у публічній політиці

Особливості програми

Вимагає спеціальної практики в органах державної влади та місцевого самоврядування. Програма передбачає надання фундаментальних теоретико-методичних знань та практичних навиків з реалізації державної та публічної політики, соціальних та економічних процесів, використання та удосконалення наукових підходів, та концепцій у сфері публічного управління, поглиблене вивчення методів та механізмів реалізації публічного права та професійну підготовку фахівців для органів державної влади та місцевого самоврядування, здатних на високому професійному рівні розв’язувати проблеми та вирішувати завдання стратегічного, тактичного та ситуативного управління у публічній сфері, що передбачає застосування професійної компетенції у сфері публічного управління та адміністрування.

Формує фахівців-управлінців з новим прогресивним мисленням, здатних застосовувати ефективні методи управління, аналізу та синтезу досліджуваних явищ і процесів у публічному управлінні,  розробляти нові, на основі сучасних наукових досягнень. Виконується в активному дослідницькому середовищі з достатнім рівнем знання іноземних мов

4 – Придатність випускників

до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до праце-влаштування

-        на посадах в органах державної влади;

-        на посадах в органах місцевого самоврядування;

-        на посадах в структурах недержавних суб’єктів громадянського суспільства та громадських організацій;

-        на керівних посадах і посадах фахівців підприємств державної форми власності;

-        на керівних посадах і посадах фахівців на підприємствах, установах і організаціях різних форм власності, що мають неприбутковий статус;

-        на управлінських і адміністративних посадах у міжнародних організаціях та їх представництвах в Україні.

Згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010в редакції від 26.10.2017) та International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08) випускник з професійною кваліфікацією «Публічне управління та адміністрування» може працевлаштуватися на посади з наступними професійними назвами робіт: начальник управління в державному органі влади (1210.1); начальник відділення (1222.2); начальник відділу (1223.2); голова органу місцевого самоврядування (міський, сільський, селищний) (1143.5); керівник органу самоорганізації населення (1143.4); керівник регіонального структурного підрозділу (1226.1); головний державний інспектор (1229.1), директор департаменту (1229.1); державний уповноважений (органи державної влади) (1229.1); завідувач відділу (1229.1); завідувач сектору (1229.1); заступник начальника відділу (1229.1)та на інші керівні посади в центральних і місцевих органах виконавчої влади, посадах в органах місцевого самоврядування, в структурах недержавних суб’єктів громадянського суспільства та громадських організацій, на керівні посади і посади фахівців на підприємствах, установах, організаціях різних форм власності, на управлінських і адміністративних посадах в міжнародних організаціях та їх представництвах в Україні.

Подальше навчання

Можливість продовження освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти – доктора філософії. Магістр може продовжувати навчання на освітньому і науковому ступені доктора філософії для здобуття третього (освітньо-наукового) рівня FQ-EHEA 8 HPK, 8 EQF LLL, стажуватися за певною цільовою спеціалізацією, набути додаткову кваліфікацію у системі післядипломної освіти.

Детальніше про зміст освітньо-професійної програми можна ознайомитись за посиланням: (https://stu.cn.ua/media/files/opp/opp-281-m-1.pdf)

Додаткова інформація:

Інформація про умови прийому документів для вступу на навчання, вступних випробувань, конкурсного відбору та зарахування на навчання розміщення за посиланням  https://www.stu.cn.ua/


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII

Вимоги до учасників навчання:
спеціаліст, магістр


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 90

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна, 14035

Чернігівська