ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «ДЕРЖАВНА СЛУЖБА» (ЗА СФЕРАМИ І ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ) ДРУГОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 281 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ» ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 28 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Освітньо-професійна програма «Державна служба» (за сферами і видами діяльності) другого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування»

Освітньо-професійна програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Напрям:
  • Публічне управління та адміністрування

Опис програми:

Рівень, ступінь вищої освіти. Підготовка здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні.

Освітня кваліфікація. Магістр з публічного управління та адміністрування.

Кваліфікація в дипломі. Магістр з публічного управління та адміністрування.

Форма навчання. Заочна форма навчання.

Обсяг програми. 90 кредитів ЄКТС. 

      Цілі (мета) програми. Підготовка висококваліфікованих спеціалістів для органів державної влади та місцевого самоврядування, здатних професійно розв’язувати завдання стратегічного, тактичного та ситуаційного характеру щодо здійснення управління в публічній сфері, що передбачає застосування загальних та професійних компетентностей. Програма формує фахівців із новим розумінням політики національного, регіонального та місцевого розвитку; сучасним розумінням практики електронного управління; вмінням аналізу, розробки та реалізації публічної політики; аналізу соціально-економічного розвитку суспільства.

       Загальні та спеціальні (фахові) компетентності:

- здатність розв’язувати складні завдання і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог;

- здатність оцінювати структуру економічного потенціалу та результати функціонування національної економіки на різних рівнях її функціонування;

- здатність виявляти проблеми та підвищувати свою спроможність у виробленні управлінських рішень щодо реалізації важелів публічної політики, імплементуючи кращі зарубіжні практики та використовуючи вітчизняний досвід;

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

- здатність генерувати нові ідеї та нестандартні підходи до їх реалізації;

- здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем;

- здатність демонструвати навички посадової мобільності у проходженні державної служби, підвищенні її сервісного статусу, оцінюванні ефективності, володінні технологіями кадрової роботи, професіоналізації, якісного надання адміністративних послуг, регламентування посадових обов’язків, паспортизації функцій,  проведення службового розслідування,  виявлення проблем інституту державної служби та їх нівелювання, володіння методиками функціонального аналізу, адміністративного контролінгу та аудиту якості;

- здатність виробляти і реалізувати механізми публічного управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях, обґрунтовувати та приймати управлінські рішення щодо підпорядкування функціонування сфер, секторів, видів діяльності  цілям суспільного розвитку, розробляти стратегічні документи розвитку управлінських, соціальних та економічних  систем;

- здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення системи публічних фінансів;

- здатність імплементувати стандарти міжнародного публічного управління у вітчизняну практику керування суспільним розвитком та забезпечувати розроблення програм міжнародного співробітництва в контексті  інтеграції країни в європейський та міжнародний простір;

- здатність здійснювати дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження;  організовувати процес наукового дослідження за відповідним алгоритмом, раціонально застосовувати принципи організації науково-дослідної діяльності;

- здатність організовувати надання публічних послуг з дотриманням критеріїв соціальної ефективності та   забезпечувати належний рівень  їх якості;

- здатність ідентифікувати проблеми і завдання розвитку територіальних громад, які доцільно вирішувати на засадах міжмуніципального співробітництва та ефективно реалізувати його механізми;

- здатність вироблення і реалізації механізмів управління розвитком муніципальних утворень у контексті забезпечення ефективного використання потенціалу децентралізації;

- здатність розробляти механізми ефективного управління державною і комунальною власністю в процесі її використання для вирішення завдань соціально-економічного розвитку країни, регіонів, територіальних громад;

- здатність використовувати складові бюджетного механізму для планування та управління використанням фінансових ресурсів територіальної громади;

- здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері формування та використання фінансових ресурсів держави;

- здатність організовувати діяльність публічних  службовців, визначати та забезпечувати передумови їх ефективної  діяльності;

- здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.

    Гіперпосилання на сторінку вебсайту провайдера. https://www.wunu.edu.ua//pdf/opp/derg_slugba/opp_opus_prog_ds.pdf



Додаткова інформація:

     Прийом на навчання. Прийом на навчання здійснюється за державним замовленням відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2009 року №789 "Про затвердження Порядку прийому на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування " та за кошти фізичних і юридичних осіб. 

     Наявність акредитації. Сертифікат МОН України про акредитацію освітньо-професійної програми «Державна служба» (за сферами і видами діяльності) за спеціальністю 074(281) «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» серія ДУ №20005368 від 20.06.2018 року. Термін дії до 01.07.2023 року. Ліцензійний обсяг – 220 осіб. 

        Схвалено Вченою радою ТНЕУ (протокол №10 від 24.06.2020 р.)


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII

Вимоги до учасників навчання:
Наявність ступеня бакалавр, спеціаліст, магістр.


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 90

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

  • На викладацькій роботі з 2000 року. З 2005 року працюю в системі підготовки магістрів державної служби. Детальніше
  • Трудову діяльність розпочала з 1992 року у Тернопільському інституті народного господарства. З 1 серпня 1992 року працювала на посаді викладача кафедри економіки, обліку і контролю в невиробничій сфері, з 20.04.1999 року на посаді старшого викладача цієї кафедри, з 2001 року – доцент, а з 2013 року професор кафедри податків та фіскальної політики Тернопільського національного економічного університету, де й працює до теперішнього часу. Загальний стаж викладацької роботи 27 років. Має досвід викладання для студентів освітніх рівнів бакалавр та магістр таких дисциплін: податкова система, моніторинг податкових ризиків, управління податковим боргом. Автор понад 150 наукових та навчально-методичних праць з проблематики оподаткування. Бере активну участь у розробці науково-дослідних робіт кафедри податків та фіскальної політики. З грудня 2014 р. по травень 2015 р пройшла стажування в Тернопільській об’єднаній державній податковій інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Тернопільській області. З 11 вересня 2019 р. по 30 листопада 2019 року пройшла міжнародне науково-педагогічне стажування в науково-дослідному інституті Міжнародної асоціації світової політики і економіки ( Берлін, Німеччина). Детальніше
  • Трудову діяльність розпочала у 2001 році у Тернопільському державному економічному університеті. З 2001 р. працювала на посадах викладача-стажиста, викладача, старшого викладача та доцента, а з березня 2019 року – і дотепер працює на посаді професора кафедри податків та фіскальної політики ТНЕУ. Загальний стаж викладацької роботи 19 років. Має досвід викладання для студентів освітніх рівнів бакалавр та магістр таких дисциплін: «Податкова система», «Податкові системи зарубіжних країн», «Оподаткування фізичних осіб», «Митна справа», «Організація протидії митним правопорушенням», «Податковий менеджмент». У 2001 році закінчила Тернопільську академію народного господарства за спеціальністю «Фінанси» та отримала диплом спеціаліста з фінансів, у 2002 році за спеціальністю «Фінанси» присвоєно кваліфікацію магістр з фінансів. За час навчання, з 1998 по 2001 рік була стипендіатом стипендії почесного Президента ТАНГ Богдана Гаврилишина. З 2009 року є дійсним членом Міжнародної Асоціації Інституційних Досліджень (IAIS). У 2012 році була стипендіатом стипендії Ректора ТНЕУ для молодих вчених. Автор понад 110 наукових та навчально-методичних праць з проблематики оподаткування та державних фінансів. Бере активну участь у розробці науково-дослідних робіт кафедри податків та фіскальної політики. З 18.02.2019 р. по 18.03.2019 р пройшла стажування в ГУ ДФС в Тернопільській області з метою збору нормативно-правових матеріалів, аналітичних даних для розробки комплексних практично-індивідуальни Детальніше
  • Дракохруст Тетяна Вікторівна доктор філософії / доктор мистецтва

    Науково-педагогічний стаж складає 9 років. Науковий ступінь: кандидат наук з державного управління, вчене звання: доцент, перебуває на посаді завідувача кафедри міжнародного права та міграційної політики ТНЕУ. Є співавтором буклету «Антикорупція: відповіді на поширені питання щодо застосування національного антикорупційного законодавства України», 2016 р. Протягом 2015-2019 рр. проводила короткотермінові тематичні семінари та курси підвищення кваліфікації з питань запобігання корупції для працівників Державної казначейської служби в Тернопільській області, професорсько-викладацького складу Тернопільського національного економічного університету та слухачів Тернопільського регіонального центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. Детальніше
Місце проведення навчання

м. Тернопіль, вул. Львівська, 11

Тернопільська

Інші програми за цим напрямом