Рівень, ступінь вищої освіти. Підготовка
здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні.
Освітня
кваліфікація. Магістр з публічного управління та адміністрування.
Кваліфікація в
дипломі. Магістр з
публічного управління та адміністрування.
Форма навчання. Заочна
форма навчання.
Обсяг програми. 90 кредитів ЄКТС.
Цілі (мета) програми. Підготовка
висококваліфікованих спеціалістів для органів державної влади та місцевого
самоврядування, здатних професійно розв’язувати завдання стратегічного,
тактичного та ситуаційного характеру щодо здійснення управління в публічній
сфері, що передбачає застосування загальних та професійних компетентностей.
Програма формує фахівців із новим розумінням політики національного, регіонального
та місцевого розвитку; сучасним розумінням практики електронного управління;
вмінням аналізу, розробки та реалізації публічної політики; аналізу
соціально-економічного розвитку суспільства.
Загальні та спеціальні (фахові)
компетентності:
- здатність розв’язувати складні завдання і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог;
- здатність оцінювати структуру економічного потенціалу та результати функціонування національної економіки на різних рівнях її функціонування;
- здатність виявляти проблеми та підвищувати свою спроможність у виробленні управлінських рішень щодо реалізації важелів публічної політики, імплементуючи кращі зарубіжні практики та використовуючи вітчизняний досвід;
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та
синтезу;
- здатність генерувати нові ідеї та нестандартні підходи до їх реалізації;
- здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем;
- здатність демонструвати навички посадової
мобільності у проходженні державної служби, підвищенні її сервісного статусу,
оцінюванні ефективності, володінні технологіями кадрової роботи,
професіоналізації, якісного надання адміністративних послуг, регламентування
посадових обов’язків, паспортизації функцій,
проведення службового розслідування, виявлення проблем інституту державної служби
та їх нівелювання, володіння методиками функціонального аналізу,
адміністративного контролінгу та аудиту якості;
- здатність
виробляти і реалізувати механізми публічного управління на загальнодержавному,
регіональному та місцевому рівнях, обґрунтовувати та приймати управлінські
рішення щодо підпорядкування функціонування сфер, секторів, видів діяльності цілям суспільного розвитку, розробляти
стратегічні документи розвитку управлінських, соціальних та економічних систем;
- здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення системи публічних фінансів;
- здатність
імплементувати стандарти міжнародного публічного управління у вітчизняну
практику керування суспільним розвитком та забезпечувати розроблення програм
міжнародного співробітництва в контексті
інтеграції країни в європейський та міжнародний простір;
- здатність здійснювати дослідницьку
діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу
й методів дослідження; організовувати
процес наукового дослідження за відповідним алгоритмом, раціонально
застосовувати принципи організації науково-дослідної діяльності;
- здатність організовувати
надання публічних послуг з дотриманням критеріїв соціальної ефективності та забезпечувати
належний рівень їх якості;
- здатність
ідентифікувати проблеми і завдання розвитку територіальних громад, які доцільно
вирішувати на засадах міжмуніципального співробітництва та ефективно реалізувати
його механізми;
- здатність вироблення і реалізації
механізмів управління розвитком муніципальних утворень у контексті забезпечення
ефективного використання потенціалу децентралізації;
- здатність розробляти механізми
ефективного управління державною і комунальною власністю в процесі її
використання для вирішення завдань соціально-економічного розвитку країни,
регіонів, територіальних громад;
- здатність використовувати складові бюджетного механізму для планування та управління використанням фінансових ресурсів територіальної громади;
- здатність
розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері формування та використання
фінансових ресурсів держави;
- здатність
організовувати діяльність
публічних службовців, визначати та
забезпечувати передумови їх ефективної
діяльності;
- здатність розробляти і
впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та
адміністрування.
Гіперпосилання на сторінку вебсайту провайдера. https://www.wunu.edu.ua//pdf/opp/derg_slugba/opp_opus_prog_ds.pdf
Прийом на навчання. Прийом на навчання здійснюється за державним замовленням відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2009 року №789 "Про затвердження Порядку прийому на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування " та за кошти фізичних і юридичних осіб.
Наявність акредитації. Сертифікат МОН України про акредитацію освітньо-професійної програми «Державна служба» (за сферами і видами діяльності) за спеціальністю 074(281) «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» серія ДУ №20005368 від 20.06.2018 року. Термін дії до 01.07.2023 року. Ліцензійний обсяг – 220 осіб.
Схвалено Вченою радою ТНЕУ (протокол №10 від 24.06.2020 р.)
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
Наявність ступеня бакалавр, спеціаліст, магістр.
Набір на програму не розпочато.
м. Тернопіль, вул. Львівська, 11
Тернопільська
Державний торговельно-економічний університет
Таврійський державний агротехнологічний університет імені...
Миколаївський національний аграрний університет
Толуб'як Віталій Семенович доктор наук
Десятнюк Оксана Миронівна доктор наук
Cидорович Олена Юріївна доктор наук
Дракохруст Тетяна Вікторівна доктор філософії / доктор мистецтва