ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МІСЦЕВОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Організація роботи місцевої державної адміністрації

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Змішана
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 28 вересня 2023 р. № 157-23
Напрям:
  • Управління персоналом та управління результативністю
  • Розвиток лідерського потенціалу
  • Комунікація та взаємодія
  • Антикорупційна тематика (доброчесність, запобігання корупції, стандарти доброчесної та етичної поведінки)
  • Європейська інтеграція
Компетентності:
  • Впровадження змін
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета: підвищення професійної компетентності у виконанні професійних завдань та функцій під час реалізації цілей діяльності органу виконавчої влади.
Формування сучасного стратегічного мислення та спеціальних знань менеджменту в системі публічного управління. Засвоєння нових методів лідерського впливу. Визначення пріоритетних напрямів управління людськими ресурсами на державній службі.
Удосконалення знань про формування команд на державній службі, розвиток умінь / навичок ефективної командної взаємодії із застосуванням сучасних соціально-психологічних технологій, методів та інструментів.
 
Зміст програми:
Тема 1. Основи правозастосування в органах державної влади та органах місцевого самоврядування
Тема 2. Сутність, зміст та види змін, сучасні підходи. Місце та значення змін в органах державної влади. Діяльність в умовах криз і нестабільності
Тема 3. Зміни у трудовому законодавстві за умов  воєнного стану 
Тема 4. Лідерство та конфлікти в системі управлінської діяльності керівника
Тема 5. Військовий облік та бронювання під час воєнного стану
Тема 6. Комунікативна компетентність посадовця: специфіка та складові. Інформаційна грамотність та соціальні мережі
Тема 7.  Зміни в законодавстві про службу в органах місцевого самоврядування та їх узгодженість з чинним законодавством про державну службу
Тема 8. Реалізація повноважень районних воєнних адміністрацій під час воєнного стану, зміни в законодавстві, що очікуються
Тема 9. Адміністративні правопорушення, пов`язані з конфліктом інтересів: законодавство та судова практика
Тема 10.  Впровадження європейських принципів державного управління програми OECD/SIGMA
Тема 11. Історична пам'ять: зміст, складові, як формується 
Тема 12. Інноваційні інструменти візуалізації та управління даними в роботі органів влади 
 
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
 
Знання сутності та основних характеристик змін у діяльності 
державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування; 
базових теорій управління змінами та сучасних концепцій управління опором змінам; 
традиційних та сучасних методів управління змінами; 
методики прийняття рішень та контролю за їх виконанням; 
поняття та типів лідерства;
ролі лідерства та керівництва в публічному управлінні, зокрема у впровадженні змін та розв’язанні конфліктів;
основних комунікацій та принципів формування команди для впровадження ефективних змін;
змісту принципів державного управління, розроблених OECD/SIGMA;
аналітичного та моніторингового механізму OECD/SIGMA-принципів державного управління;
процедури переговорів та приєднання країни-кандидата до ЄС;
положень ЗУ «Про запобігання корупції» та інших нормативно-правових актів, що регулюють особливості організації запобігання  корупції в тому числі систему та структуру чинного законодавства України про адміністративні правопорушення, пов’язані з конфліктом інтересів;
правових обмежень для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, встановлених законодавством з питань запобігання корупції;
нормативно-правових актів, якими встановлена  адміністративна відповідальність публічних посадовців, пов’язана з конфліктом інтересів, в тому числі  особливості адміністративної відповідальності окремих категорій спеціальних суб’єктів; 
основних корупційних ризиків у діяльності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
шляхів запобігання й врегулювання конфлікту інтересів на державній службі та  службі в органах місцевого самоврядування;
методів профілактики конфліктів в організації;
поняття візуалізації та її типів;
технологій та алгоритмів роботи з відкритими даними та електронними реєстрами;
принципів і методів створення Smart-технології публічного управління
 
Уміння визначати та планувати дії із впровадження OECD/SIGMA-принципів державного управління в процесі своєї службової діяльності;
здійснювати SWOT-аналіз стану впровадження OECD/SIGMA-принципів;
впроваджувати зміни з метою поліпшення існуючих процесів; 
аналізувати вплив змін на роботу колективу, відділу, державного органу; визначати типи необхідних управлінських рішень у діяльності державного органу, здійснювати їх розробку, підготовку, прийняття; 
прогнозувати та аналізувати наслідки прийнятих рішень;
приймати управлінські рішення в умовах невизначеності та ризиків, корелюючи ці рішення з цілями впровадження змін;
розв’язувати конфлікти, проблеми, що пов’язані з  впровадженням змін в органах публічної влади у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності;
формувати команди для управління змінами. Проявляти лідерські якості при запровадженні змін.
аналізувати, узагальнювати зміст основних законодавчих та інших нормативно-правових актів антикорупційного законодавства України;
планувати та організовувати заходи, спрямовані на запобігання корупції;
визначати ознаки і склад корупційних правопорушень;
визначати підвідомчість окремих адміністративних проступків;
правильно застосовувати заходи забезпечення провадження в справах про адміністративні правопорушення;
вживати заходи щодо виявлення фактів корупційних діянь та усунення наслідків адміністративних правопорушень, пов’язаних із корупцією;
своєчасно реагувати та застосувати необхідні заходи в ситуаціях потенційного та реального конфлікту інтересів;
приймати ефективні рішення і застосовувати відповідний до ситуації стиль управління;
аналізувати причини невдач в управлінні;
виробляти особистісні стратегії лідерства і самореалізації та виявляти здатність до саморозвитку;
діагностувати і аналізувати конфлікт з визначенням основних його характеристик;
розробляти ефективну систему організаційного попередження, прогнозування і профілактики конфліктів в органі публічної влади;
використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування;
користуватись державними порталами відкритих даних та адміністративних послуг
 
Навички державного управління в діяльності місцевих органів виконавчої влади;
управління індивідуальними, груповими та організаційними змінами; формулювання та вибір альтернативи рішення з огляду на характер поставленого завдання і можливі наслідки, в межах повноважень, встановлених за посадою, і відповідно до встановленого порядку; прогнозування виникнення проблемних ситуацій і визначення можливих шляхів їх вирішення;
проведення аналізу проблемної ситуації, яка потребує змін, адаптивності; критичного осмислення проблем впровадження змін в органах публічної влади;
комунікації та взаємодії для формування ефективних команд;
дотримання державними службовцями та посадовими особами загальних засад запобігання корупції у своїй діяльності;
застосовування Кодексу України про адміністративні правопорушення та іншого законодавства України про адміністративні правопорушення в конкретних правових ситуаціях;
застосування отриманих знань щодо адміністративних правопорушень, запобігання корупції, конфлікту інтересів у практичній діяльності;
оцінки корупційних ризиків своєї діяльності, діяльності органу влади, умов та причин, що їх породжують; 
подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування через систему E-декларування відповідно до вимог чинного законодавства
формування корпоративної культури організації;
ефективної міжособистісної взаємодії, самоорганізації та саморозвитку;
визначення шляхів розв’язання конфліктів в управлінні; 
вирішення конфліктних та стресових ситуацій;
попередження та регулювання конфліктів; 
використання інструментів та технологій візуалізації даних;
створення інфографік.

Додаткова інформація:

Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.


Цільова група:


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

м.Чернігів, пр-т Миру, 43

Чернігівська

Інші програми за цим напрямом