ОРГАНІЗАЦІЯ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ ТА ПРОТИДІЯ КОРУПЦІЇ У СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ.

Організація публічної влади та протидія корупції у сфері публічного управління.

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 27 липня 2022 р. № 60-22
Напрям:
  • підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» (не рідше одного разу на три роки)
Компетентності:
  • Знання законодавства
  • Професійні знання

Опис програми:

Мета підвищення кваліфікації: здобуття та вдосконалення учасниками навчання знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного виконання завдань та посадових обов’язків на посадах державної служби категорії «Б» та реалізації державної кадрової політики на регіональному рівні.

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання 

  • основних корупційних ризиків в діяльності державних службовців та засобів їх усунення;
  • сутності державної регіональної політики;
  • основних положень нормативно-правових актів з питань організації контролю за виконанням документів в органах виконавчої влади та практики їх застосування;

уміння

  • виявляти ознаки корупційних правопорушень та запобігати їх здійсненню;
  • застосовувати механізми реалізації державної та регіональної політики; 
  • використовувати сучасні методики та технології взаємодії з громадськістю та ЗМІ; 
  • дотримуватися засад етичної поведінки та доброчесності на державній службі;
  • планувати зміни та долати опір змінам (вибірковий модуль);
  • аналізувати особливості організаційного іміджу органу публічної влади, виявляти складові, які потребують його корекції (вибірковий модуль);
  • визначати гендерні проблеми та здійснювати заходи щодо їх вирішення;

навички

  • підготовки, прийняття і реалізації управлінських рішень;
  • управління  конфліктними ситуаціями;
  • організації ефективної взаємодії та роботи в команді; 
  • запобігання дискримінації за гендерною ознакою;
  • підготовки і ведення переговорів (вибірковий модуль).

Методи та форми проведення занять: лекції з використанням інтерактивних презентацій, тренінги, тематичні дискусії, дебати, круглі столи, ділові ігри, виконання практичних завдань індивідуально та в складі малих груп.

Основні модулі навчання:

  1. Основи територіальної організації влади та реалізація державної регіональної політики.
  2. Запобігання корупції у сфері публічного управління. Реалізація державної політики у сфері забезпечення прав людини.
  3.  Соціально-психологічні аспекти роботи в органах публічної влади .
  4. Професійна етика державного службовця та корпоративна культура органу влади, гендерні підходи в управлінні .
  5. Відкритість і прозорість діяльності органів публічного управління.
  6. Соціальне партнерство як основа формування політики соціально-трудових відносин.
  7. Управління розвитком території 

Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%):

  • Відвідування занять – 20%;
  • Поточний контроль (тестування за модулями програми) – 60%;
  • Підсумковий контроль – 20%.

Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 80 % за системою оцінювання ЄКТС, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання (проходження поточного та підсумкового контролів є обов’язковим).

Поточний контроль: письмове тестування за кожним модулем програми. Позитивне оцінювання здійснюється при набранні не менше 80% вірних відповідей по питанням модулю.

Форма підсумкового контролю: письмове тестування.

 



 

 

Додаткова інформація:

Контактний телефон: (0542)33-30-98
e-mail: cpo@fpkpo.sumdu.edu.ua

Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б

Вимоги до учасників навчання:

Зайняття посади державної служби категорії "Б"


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

40007, м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2

Сумська

4.95

відгуків: 13
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом