МЕДІАЦІЯ В СИСТЕМІ ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТІВ НА ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ

Медіація в системі врегулювання конфліктів на державній службі

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 14 червня 2024 р. № 94-24
Напрям:
  • Ведення переговорів, медіація
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета: Розвиток професійних компетентностей та надання знань з основ медіації у сфері публічного управління та адміністрування, вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та ефективного виконання посадових обов’язків з метою для забезпечення врегулювання спорів (конфліктів) на державній службі; формування у слухачів мотивації потреб у постійному самовдосконаленні, вмінні самостійно вчитися вирішувати конфлікти

 

Структура програми

Тема 1Медіація як альтернативний метод врегулювання конфліктів на державній службі.

Тема 2. Правові основи впровадження інституту медіації в Україні.

Тема 3. Причини виникнення конфліктів на державній службі, їх динаміка та ескалація. Способи (форми) врегулювання конфліктів.

Тема 4. Ділова комунікація та переговорний процес при врегулюванні конфліктів на державній службі.

 

Очікувані результати навчання

 Знання:

·        основних положень законодавства України щодо застосування медіації на державній службі;

·   особливостей застосування методу медіації задля ефективного державного управління, зокрема переговорного процесу, схвалення управлінських рішень у забезпеченні врегулювання спорів (конфліктів) соціально-психологічними засобами медіації на державній службі.

 

Уміння:

· формулювати суть проблеми, питання, активно слухати обидві сторони спорів та переконувати в правильності прийняття запропонованого рішення методом медіації;

·        вживати метод медіації щодо виявлення фактів корупційних діянь та усунення наслідків правопорушень, пов’язаних із корупцією;

·        своєчасно реагувати та застосувати метод медіації в ситуаціях потенційного та реального конфлікту інтересів на державній службі.

 

Навички:

·        прийняття управлінських рішень, які базуються на застосуванні методу медіації у врегулюванні конфліктів на державній службі;

·        ефективного вирішення конфліктів методом медіації між співробітниками, між державним органом влади та клієнтами, партнерами в умовах врегулювання конфліктів на державній службі;

 

·        ведення ділових переговорів і публічних виступів.

 

Профіль програми розміщено на офіційному веб-сайті Навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка за посиланням: https://ipacs.knu.ua/?lang=ukr&tip=dop&tipn=Page&page=364

 

Додаткова інформація:

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. 

Перед  реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, категорія посади, посада вказується повністю, номер телефону, електронна адреса).

 

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

1. Наявність відеокарти та камери.

2. Наявність мікрофону.

 

3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вул. Академіка Ромоданова, 12/2

Київ

Інші програми за цим напрямом