Загальна мета:
оволодіння системою знань і умінь, які складають професійну компетентність, необхідну для ефективного врегулювання конфліктів, запровадження інституту медіації в систему публічного управління України
Цільова група: державні службовці категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування
.
Перелік професійних компетенцій, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання щодо причин конфліктів на публічній службі, способів розв’язання конфліктів, принципів та етапів медіації
Перелік тем:
Тема 1. Діалог та медіація: Шлях до порозуміння
Тема 2. Навички медіації для потреб публічної служби
Тема 3. Кризові комунікації
Тема 4. Поведінка публічних службовців у конфліктних ситуаціях
Очікувані результати навчання:
знання:
- теорії конфліктів та медіації;
- класифікації конфліктів та різних способів аналізу конфлікту;
- інструментів роботи із конфліктами на публічній службі;
- інструментів медіації та діалогу для ефективної взаємодії всередині публічної служби
уміння:
- здатність чути та сприймати думки та погляди інших учасників діалогу та готувати взаємовигідні варіанти співпраці/вирішення питання;
- орієнтувати на запобігання конфліктних ситуацій;
- керувати емоціями, розуміти емоції учасників;
- орієнтуватись на припинення конфліктної ситуації, обирати оптимальні стратегії розв’язання конфлікту
навички:
- активного слухання;
- роботи із запитаннями;
- застосування перефразу, резюмування
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Львівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...