Мета навчальної програми:
Вдосконалення та оновлення професійних компетентностей щодо використання принципів, типів, інструментів лідерства в системі публічного управління та набуття практичних вмінь і навиків управління колективом в умовах змін. Напрацювання власного стилю ефективного керівництва та створення сприятливого морально-психологічного клімату для ділових взаємовідносин
Форма навчання: очна
( В умовах введення карантинних обмежень програма може реалізовуватись дистанційно в режимі реального часу)
Обсяг програми: загальна кількість годин – 30 годин/1 кредит ЄКТС; дистанційних занять – 25 годин, самостійна робота – 5.
Тривалість програми та організація навчання: 5 днів
І сесія - 24.02.2022р.
11 сесія - 24.03.2022р.
ІІІ сесія - 07.04.2022р.
IV сесія - 01.09.2022р.
V сесія - 19.09.2022р.
Очікувані результати:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати
знання:
основних принципів «Good governance»;
характеристик жіночого й чоловічого лідерства, гендерних відмінностей у стилях управління;
системи HR-менеджменту в органах публічної влади;
вимог до особистісних характеристик лідера в умовах змін;
технологій оцінювання результативності службової діяльності та інструментів системи КРІ;
змісту понять «корпоративна культура», «організаційні цінності», «імідж»;
ролі корпоративної культури як інструменту управління;
засобів гармонізації цінностей в органах публічної влади;
технологій та методів управління змінами в органах публічної влади;
сутності та задач управлінської комунікації;
основних тенденцій у розвитку комунікацій та комунікативних механізмів;
особливостей професійного спілкування публічних службовців, вербальні та невербальні засоби комунікативного впливу;
законів риторики в роботі державного службовця
формувати власні стратегії успіху і лідерства;
обирати раціональні стилі емоційного лідерства з урахуванням психологічних особливостей колективу, раціонально розподіляти ролі в команді;
оцінювати необхідність актуалізації комунікативних механізмів у конкретних ситуаціях, розуміти зміст і значення комунікацій як невід’ємної частини управлінської діяльності;
використовувати комунікативні механізми для полегшення реалізації управлінських ініціатив як на етапі розробки, так і на етапі реалізації управлінських рішень;
організовувати комунікативні дії на випередження у разі виникнення кризових ситуацій і для їх мінімізації;
визначати проблемні питання в комунікації в органах публічного управління
навички:
формування лідерських вмінь та використання їх для роботи в команді на публічній службі;
формування команди в організації та розподілу ролей в командній роботі,
активного прийняття змін та інновацій
управління індивідуальними, груповими та організаційними змінами;
формування повідомлень відповідно до мети та інтересів аудиторії, застосування сучасних форм комунікативної взаємодії влади з громадськістю у діяльності органу публічного управління;
забезпечення підвищення результативності реалізації загальних функцій управління з урахуванням впливу психологічних та етичних факторів
Зазначений курс з підвищення кваліфікації кадрів проводиться за окремими договорами з органами влади, підприємствами, установами та організаціями будь якої форми власності, а також за індивідуальними договорами з працівниками органів публічної влади ( НАВЧАННЯ ПЛАТНЕ). За більш детальною інформацією звертайтеся за телефонами: 0432-53-00-19 - методвідділ, 0432-67-33-82 - бухгалтерія.
Запрошуємо до співпраці!
Категорії посад державної служби: Б В
Набір на програму не розпочато.
м. Вінниця, вул. Театральна,15
Вінницька
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Житомирський регіональний центр підвищення кваліфікації
Хмельницький регіональний центр підвищення кваліфікації...