Мета
програми : розвиток основних складових функціонального та
ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність
аналізувати причини конфліктів в управлінській та політичній діяльності та
обирати ефективну стратегію поведінки в конфліктних ситуаціях, організовувати
дієві комунікації у колективі, а також застосовувати різні техніки подолання
стресу.
Форма навчання: очна.
Обсяг програми: 20 годин (0,67 кредити ЄКТС).
Структура програми:
1. Конфлікти: сутність, причини, різновиди, та стадії
протікання. Стратегії і моделі поведінки в умовах конфлікту.
2. Розв’язання, управління та
попередження конфліктів.
3. Переговори й
фасилітація. Посередництва
в конфліктах.
4. Етико-психологічні засади ділового
спілкування. Поради
управлінцю щодо безконфліктного спілкування.
5. Стрес і стресори як наслідок
конфліктності в управлінській діяльності (стрес-менеджмент).
6. Управлінська діяльність і
конфліктогени.
7. Особливості підготовки та проведення нарад,
переговорів в органах влади.
8. Врегулювання конфлікту інтересів на державній
службі: можливості застосування європейського досвіду в Україні. Аналіз
діалогових ініціатив щодо врегулювання конфлікту в Україні.
Очікувані результати:
Проходження програми підвищення кваліфікації
дозволить слухачам:
знати:
вміти:
Цільова
аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати
праці оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів
судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та
заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет