КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У ПЕРІОД ВІЙНИ

Комунікаційне забезпечення діяльності центрів надання адміністративних послуг у період війни

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 27 липня 2022 р. № 60-22
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Знання законодавства
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

Мета програми - підвищення загального рівня знань щодо комунікаційного забезпечення діяльності центрів надання адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування у тому числі у період війни; опанування законодавства щодо надання адміністративних послуг; формування вмінь управління процесами надання адміністративних послуг у період війни.

 

Структура програми:

 

Тема 1. Нормативно-правове регулювання надання адміністративних послуг;

Тема 2. Організація роботи інформаційного підрозділу центру надання адміністративних послуг у період війни;

Тема 3. Інформаційно-комунікаційні технології в процесі надання адміністративних послуг у період війни;

Тема 4. Єдині вимоги (Стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг;

Тема 5. Особливості комунікації при наданні адміністративних послуг маломобільним групам населення у період війни.

 

Очікувані результати навчання:

 

Знання:

·         нормативно-правових засад надання адміністративних послуг;

·         трудового розпорядку та правил поведінки державного службовця/службовця в органах місцевого самоврядування

Уміння:

·         демонструвати культуру спілкування;

·         використовувати норми сучасного діловодства, зокрема – листування;

·         застосовувати норми етики та естетики поведінки (належний зовнішній вигляд, спілкування тощо).

Навички:

·         організовувати надання адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування з дотриманням принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг у період війни;

·         належно спілкуватися із суб’єктами звернень;

·         вербальне та невербальне спілкування при наданні адміністративних послуг, бар’єри ефективного спілкування;

·         комунікабельність, як інструмент якісного надання адміністративних послуг, зокрема у період війни.

 

 

Профіль програми розміщено на офіційному веб-сайті Навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка за посиланням: https://ipacs.knu.ua/?lang=ukr&tip=dop&tipn=Page&page=279


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вул. Академіка Ромоданова, 12/2

Київ

4.87

відгуків: 25
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом