КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Комунікація та взаємодія в органах публічної влади

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 21 травня 2024 р. № 81-24
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання

Опис програми:

 

Загальна мета програми:

 Розвиток мовних та комунікативних компетентностей державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування; сприяння правильному вибору комунікативно виправданих мовних засобів; систематизація знань та навичок із вміння взаємодіяти з різними категоріями громадян; засвоєння правил професійної етики.

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання щодо вміння ефективно спілкуватися з колегами, громадськістю;
прийняття ефективних рішень;
комунікація та взаємодія;

командна робота та взаємодія.

 

Структура програми:
Тема 1. Ділове спілкування у публічному управлінні.
Тема 2. Етика ділового спілкування.
Тема 3. Екстралінгвальні особливості ділового спілкування, що допомагають при взаємодії органів влади з громадськістю.
Тема 4. Культура публічної ділової комунікації.

 

 

 

Очікувані результати навчання:

знання:

-основних принципів комунікативної діяльності в державному управлінні, спрямованих на побудову взаємовідносин держави та суспільства;
-основних засад, напрямів, сфер реалізації комунікативної діяльності в державному управлінні;
-методології побудови взаємодії між органами влади та громадянами шляхом професійно організованої комунікативної діяльності в державному управлінні;
-нормативно-правових актів, що забезпечують комунікацію між громадянами та державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування.

 

 

уміння:

-здійснення зв’язків із громадськістю з метою забезпечення прозорості прийняття управлінських рішень за допомогою засобів масової інформації;
-застосовувати спеціалізовані концептуальні новітні знання з соціальних комунікацій;
-правильно використовувати різні мовні засоби відповідно до комунікативних намірів;
-влучно висловлювати думки для успішного розв’язання завдань у професійній діяльності.

 

 

навички:

-дотримуватися загальних вимог до засобів ділового мовлення у своїй професійній діяльності;
-комунікативного використання засобів мови в професійній діяльності та повсякденні;
-дотримання правил ділового етикету.

 

 

 

Ресурсне забезпечення дистанційного навчання:
-   вебплатформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua
-   сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку https://zoom.us/ru-ru/meetings.html

 

 

 

Додаткова інформація:

 Зважаючи на реалізацію програми у дистанційній формі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

        1. Наявність камери.

        2. Наявність мікрофону.

        3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

        Для дистанційного навчання в синхронному режимі доступ до вебкабінету відео конференції надається після реєстрації.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII

Вимоги до учасників навчання:

наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, 46020

Тернопільська

Інші програми за цим напрямом