Загальна мета - набуття теоретичних знань з питань організації комунікаційного процесу в органах публічної влади та оволодіння практичними навичками професійного спілкування та стилістики системи управління.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Тема 1. Основи комунікативної політики
Тема 2. Формування комунікативної компетентності публічного службовця
Тема 3. Соціальні технології та інформатизація державного управління. Електронна комунікація
Тема 4 Комунікативні технології. Переговори як інструмент управлінської комунікації
Тема 5. Мовленнєве спілкування. Структура і класифікація мовленнєвого спілкування
Тема 6. Мова ділової документації
Тема 7. Управління конфліктами у професійній діяльності державних службовців
Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання
термінологічної бази комунікацій та ділової мови в управлінні;
комунікативних моделей та їх технологічного потенціалу;
методики порівняльного аналізу різних типів комунікативної діяльності;
основних принципів взаємозв’язку політичних та комунікативних процесів сучасності;
структури, закономірностей та явищ мовної комунікації;
парадигми ролей/позицій комунікантів як учасників комунікативного процесу;
комунікативних стратегій і тактик та засоби їх реалізації в публічному управлінні;
засобів вербального та невербального впливу на аудиторію;
основних мовних норм в текстах офіційно-ділового стилю в публічному управлінні.
уміння
використовувати сучасні досягнення в галузі публічного управління;
аналізувати роль засобів масової інформації в діяльності органів влади;
знаходити оптимальні моделі мовної комунікації відповідно до комунікативних намірів;
послуговуватися виразовими мовними засобами в промовах різних видів;
застосовувати методи мовного та позамовного впливу на аудиторію;
виявляти комунікативні невдачі, аналізувати їх причини з метою пошуку шляхів подолання;
дотримуватися мовних норм під час складання документів, уникати двозначності висловів у текстах управлінських рішень, використовуючи точні словесні позначення предмета думки.
навички
підтримки професійного спрямування враховуючи міжетнічні відмінності;
укладання колективних угод, договорів, контрактів з високим ступенем міжкультурної коректності;
дотримання толерантної моделі поведінки в процесі ділових контактів;
ведення чемного та ввічливого діалогу в рамках Інтернет-комунікації, дотримуючись правил мовленнєвого етикету.
Програму розміщено згідно Наказу НАДС № 170-24 від 18 грудня 2024 року
Для довідок: 0501067485 Смирнова Олена Олександрівна
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Запис до | Початок | Завершення | Наявність місць | Вартість | |
---|---|---|---|---|---|
14 Січня 2025 | 15 Січня 2025 | 21 Січня 2025 | 46 | Iнші умови | переглянути |
Інший заклад післядипломної освіти
Детальнішем. Синельникове, вул. Каштанова 18-в
Дніпропетровська
Запорізький регіональний центр підвищення кваліфікації
Вища школа публічного управління
Чорноморський національний університет імені Петра...