Загальна мета :
розвиток комунікативних компетенцій публічних службовців, систематизація знань та навичок щодо взаємодії з громадянським суспільством.
Цільова група:державні службовці категорій «Б» та «В»,посадові особи місцевого самоврядування IV-VII категорії посад, депутати місцевих рад.
Перелік професійних компетенцій, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
знання законодавства;
командна робота та взаємодія;
прийняття ефективних рішень;
впровадження та сприйняття змін;
цифрова грамотність
Перелік тем:
Тема 1. Комунікаційні технології та методи взаємодії у сфері державного публічного управління.
Тема 2. Комунікативний інструментарій й засоби взаємодії органів державної влади з громадським суспільством.
Тема 3. Інформаційно-аналітична складова комунікаційних технологій та методів взаємодії в системі публічного управління.
Тема 4. Критерії компетентності державного службовця в параметрах сучасних комунікацій та взаємодій.
Тема 5. Комунікативна політика в органах державної влади та сфері місцевого самоврядування.
Тема 6. Аналітична оцінка ефективності комунікацій в публічному управлінні та взаємодії влади і громадськості.
Тема 7. Комунікативні механізми формування позитивного іміджу органів публічного управління.
Тема 8. Напрями розвитку комунікаційних технологій та методів взаємодії органів влади і громадянського суспільства.
Очікувані результати навчання:
знання: змісту нормативно-правових актів регулювання комунікації та взаємодії органів влади з громадськістю; механізмів, сучасних підходів та організаційних форм побудови комунікаційної політики та взаємодії в системі органів місцевого самоврядування та публічному управлінні; функціональної спрямованості методів та інструментів комунікативної взаємодії органів публічного управління й місцевого самоврядування з громадськими інститутами та бізнесом.
уміння: визначати проблеми та застосування навиків для розв’язання складних завдань у сфері комунікації та взаємодії в системі органів місцевого самоврядування; оцінювати та аналізувати вплив комунікативної діяльності органів публічної влади при реалізації ними управлінських рішень для громадського суспільства; встановлювати існуючі проблемні складові в комунікаційних технологіях та методах взаємодії органів влади і громадянського суспільства; аналізувати принципи побудови державної політики в системі комунікаційних технологій та взаємовідносинах між органами місцевого самоврядування й публічної влади з громадянським суспільством; застосовувати оцінні й аналітичні методи в процесах встановлення ефективності впровадженої у практику системи комунікацій та взаємозв’язків.
навички: вибору адекватного (дієвого) для конкретної ситуації виду і форми комунікативної діяльності та взаємодій в межах владних повноважень органу публічного управління; використання інноваційних інструментальних засобів в існуючих комунікаційних технологіях та системах взаємодій в публічному управлінні й органами місцевого самоврядування; добору адаптивних для кризових соціально- економічних умов та процесів реформації механізмів та методів комунікативної взаємодії органів влади й місцевого самоврядування з громадським суспільством, інституційним середовищем.
Або ознайомтеся з інформацією за вказаним посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/10Taqiuvuf0FvYKU-Jw2xYSsPQwHcvbKrYWvQzkqY1XU/edit
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Львівська
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Запорізький регіональний центр підвищення кваліфікації
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації