Загальна мета:
Оволодіння нормами законодавства щодо етичних норм та стандартів поведінки державних службовців. Засвоєння системи знань і вмінь, які забезпечують необхідний рівень професійної компетентності державних службовців для забезпечення ефективної комунікації та взаємодії як між працівниками державних органів, так і при їх взаємодії з іншими суб’єктами.
Перелік професійних компетентностей:
комунікація та взаємодія (кат. Б):
вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
співпраця та налагодження партнерської взаємодії
командна робота та взаємодія (кат. В):
вміння працювати в команді;
вміння надавати зворотний зв'язок
Очікувані результати навчання:
- особливостей комунікації у публічному управлінні;
- комунікативних процесів та міжособистісної взаємодії в органах публічної влади;
- знання інструментів та технологій комунікації;
- знання інструментів взаємодії державного органу з громадськістю;
- застосовувати знання у сфері налагодження ефективних комунікацій на публічній службі;
- вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
- дотримуватись етичних аспектів комунікації та взаємодії на державній службі;
- налагоджувати взаємодію державного органу з громадськістю
- застосування інструментів для ефективної комунікації та взаємодії;
- співпраці та налагодження партнерської взаємодії.
Структура програми:
Тема 1. Феномен комунікації в управлінні.
Тема 2. Комунікації у організаціях.
Тема 3. Роль інформаційних і комп’ютерних технологій у забезпеченні цілей сталого розвитку людства.
Тема 4. Ефективна комунікація в роботі службовця.
Підсумковий контроль результатів навчання
Для надання додаткової інформації, звертайтеся:
Категорії посад державної служби: Б В
Набір на програму не розпочато.
м.Ужгород
Закарпатська
Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації...
Сумський регіональний центр підвищення кваліфікації
Херсонський регіональний центр підвищення кваліфікації
Когут Марина Геннадіївна кандидат наук
Когут Марина кандидат наук