Мета програми
Підвищення загального рівня комунікативних здібностей, систематизація та поглиблення знань щодо комунікативного процесу та ефективного спілкування в умовах соціально активної взаємодії.
Очікуванні результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання
уміння
навички
Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)
Підвищення кваліфікації здійснюється на основі очної (денна), змішаної та дистанційної форм навчання та наступних форм проведення навчальних занять: лекція, семінар-тренінг, практична робота, тематична дискусія, відеоконференція, групове вирішення ситуаційних завдань, підсумкове тестування.
Зміст програми
Тема 1. Основи спілкування та комунікації. Проблеми розуміння сутності комунікаційного процесу та простору
Тема 2. Комунікативні канали та бар’єри.
Тема 3. Психологія ділового спілкування та комунікації.
Тема 4. Ефективний діалог. Діалогова культура.
Тема 5. Комунікація та взаємодія: правила ефективної взаємодії.
Підсумковий контроль результатів навчання (тест)
Оцінювання результатів навчання
Поточний контроль результатів підвищення кваліфікації здійснюється під час проведення занять.
Оцінювання результатів навчання здійснюється шляхом оцінювання усних і дистанційних відповідей на практичних заняттях, з урахуванням опрацювання обов’язкової літератури, інших матеріалів та проведення підсумкового контролю, у формі тестування. Використовується 100-бальна система оцінювання.
Підсумковий контроль складається з комп’ютерного тестування. Комп’ютерне тестування проводитись на платформі Moodle.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Миколаїв, Миколаївська область, вул. 68 Десантників 10
Миколаївська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...
відгуків: 21
Євтушенко Олександр Никифорович доктор наук
Андріяш Вікторія Іванівна доктор наук
Штирьов Олександр Миколайович кандидат наук