Загальна мета: підвищення рівня спроможності державних службовців вміти аналізувати проблемні ситуації професійної взаємодії та пропонувати їх оптимальне вирішення; визначати причини виникнення професійних конфліктів; виявляти фактори, які впливають на ефективність комунікації.
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій "Б" та "В"
Обсяг програми: 1 кредит ЄКТС
Тривалість програми та організація навчання: 3 дні впродовж 1 тижня
Перелік професійних компетентностей:
професійні знання державної мови;
професійні знання засад сучасних психотехнологій та підходів.
Очікувані результати навчання:
знання: психологічні закономірності комунікації в організації; основні психологічні умови та закономірності розвитку ефективності комунікації; актуальні проблеми комунікації в організації; особливості взаємодії працівників у організації; завдання, які вирішуються в організації шляхом використання вертикальних та горизонтальних потоків інформації; особливості різноманітних комунікативних бар'єрів.
уміння: самостійно активізувати власну пізнавальну діяльність в процесі оволодіння знань з навчальної дисципліни; користуватись адекватними прийомами і методами для якісного засвоєння знань; організовувати творчий пошук шляхів вирішення проблемних ситуацій в межах комунікативної діяльності; пояснити специфіку основних елементів комунікативного процесу, окреслювати напрями потенційних змін та можливих ризиків; розрізняти та застосовувати стилі усної комунікації; застосувати різні способи подолання комунікативних бар'єрів.
навички: аналізувати проблемні ситуації професійної взаємодії та пропонувати їх оптимальне вирішення; визначати причини виникнення професійних конфліктів; виявляти фактори, які впливають на ефективність комунікації в організації.
Структура програми:
Тема 1. Утвердження та забезпечення конституційних прав людини як фактор професійного розвитку державного службовця
Тема 2. Національне антикорупційне законодавство. Державна політика у сфері запобігання корупції. Обмеження, пов'язані з проходженням державної служби.
Тема 3. Професійна етика. Правила етичної поведінки державного службовця. Основні принципи професійної взаємодії в організації
Тема 4. Формування професійно важливих якостей фахівців у специфічних умовах державної служби. Розвиток лідерського потенціалу
Тема 5. Сучасні психологічні технології та прийоми ведення контактної взаємодії
Тема 6. Ефективна комунікація в умовах соціальної напруженості (техніки візуальної психодіагностики; протидія маніпулятивному впливу)
Тема 7. Техніки підвищення стресостійкості персоналу (стрес-менеджмент). Способи попередження емоційного та професійного вигорання державних службовців в специфічних умовах комунікативної діяльності.
Тема 8. Моделі поведінки державних службовців у конфліктних ситуаціях. Стратегії попередження та вирішення службових конфліктів
Тема 9. Кризова комунікація з окремими категоріями осіб (комбатанти; звільнені з полону; опоненти, що перебувають у стані зміненої свідомості або психічного розладу)
Тема 10. Формування навичок профайлінгової діяльності
Тема 11. Особливості реалізації законів і принципів риторики під час проведення комунікації у кризових ситуаціях. Протидія мовленнєвій агресії. Засоби впливу на співрозмовників
Контактна особа: (044) 246 94 81, електронна пошта: nnipo@navs.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, площа Солом'янська, 1
Київ
Вища школа публічного управління
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Київський національний університет імені Тараса...