КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ

Комунікація та взаємодія

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 08 липня 2025 року № 91-25
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Особистісні компетентності
  • Професійні знання
  • стресостійкість

Опис програми:

Загальна мета: підвищення рівня спроможності державних службовців вміти аналізувати проблемні ситуації професійної взаємодії та пропонувати їх оптимальне вирішення; визначати причини виникнення професійних конфліктів; виявляти фактори, які впливають на ефективність комунікації.

Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій "Б" та "В"

Обсяг програми:  1 кредит ЄКТС

Тривалість програми та організація навчання: 3 дні впродовж 1 тижня

Перелік професійних компетентностей:

професійні знання державної мови;

професійні знання засад сучасних психотехнологій та підходів.

Очікувані результати навчання: 

знання: психологічні закономірності комунікації в організації; основні психологічні умови та закономірності розвитку ефективності комунікації; актуальні проблеми комунікації в організації; особливості взаємодії працівників у організації; завдання, які вирішуються в організації шляхом використання вертикальних та горизонтальних потоків інформації; особливості різноманітних комунікативних бар'єрів.

уміння: самостійно активізувати власну пізнавальну діяльність в процесі оволодіння знань з навчальної дисципліни; користуватись адекватними прийомами і методами для якісного засвоєння знань; організовувати творчий пошук шляхів вирішення проблемних ситуацій в межах комунікативної діяльності; пояснити специфіку основних елементів комунікативного процесу, окреслювати напрями потенційних змін та можливих ризиків; розрізняти та застосовувати стилі усної комунікації; застосувати різні способи подолання комунікативних бар'єрів.

навички: аналізувати проблемні ситуації професійної взаємодії та пропонувати їх оптимальне вирішення; визначати причини виникнення професійних конфліктів; виявляти фактори, які впливають на ефективність комунікації в організації.

Структура програми: 

Тема 1. Утвердження та забезпечення конституційних прав людини як фактор професійного розвитку державного службовця

Тема 2. Національне антикорупційне законодавство. Державна політика у сфері запобігання корупції. Обмеження, пов'язані з проходженням державної служби.

Тема 3. Професійна етика. Правила етичної поведінки державного службовця. Основні принципи професійної взаємодії в організації 

Тема 4. Формування професійно важливих якостей фахівців у специфічних умовах державної служби. Розвиток лідерського потенціалу

Тема 5. Сучасні психологічні технології та прийоми ведення контактної взаємодії

Тема 6. Ефективна комунікація в умовах соціальної напруженості (техніки візуальної психодіагностики; протидія маніпулятивному впливу)

Тема 7. Техніки підвищення стресостійкості персоналу (стрес-менеджмент). Способи попередження емоційного та професійного вигорання державних службовців в специфічних умовах комунікативної діяльності.

Тема 8. Моделі поведінки державних службовців у конфліктних ситуаціях. Стратегії попередження та вирішення службових конфліктів

Тема 9. Кризова комунікація з окремими категоріями осіб (комбатанти; звільнені з полону; опоненти, що перебувають у стані зміненої свідомості або психічного розладу)

Тема 10. Формування навичок профайлінгової діяльності

Тема 11. Особливості реалізації законів і принципів риторики під час проведення комунікації у кризових ситуаціях. Протидія мовленнєвій агресії. Засоби впливу на співрозмовників

Додаткова інформація:

Контактна особа: (044) 246 94 81, електронна пошта: nnipo@navs.edu.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Київ, площа Солом'янська, 1

Київ

Інші програми за цим напрямом