Формування
високоосвіченої, національно свідомої, чесної, небайдужої, творчої особистості,
здатної незалежно мислити і відповідально діяти згідно з принципами добра та
справедливості, для розвитку відкритого і демократичного суспільства.
Задоволення запиту особистості на здобуття загальних і професійних знань, умінь, навичок інноваційного характеру, формування в неї цінностей і ставлень, що відповідають потребам органів державної влади й місцевого самоврядування у високоосвічених відповідальних управлінцях, мобільних в європейському адміністративному просторі, стратегічно мислячих дієвих лідерах, здатних впроваджувати світоглядні демократичні цінності.
Цілі
навчання: підготовка фахівців із публічного управління та адміністрування,
здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у
сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання.
Теоретичний
зміст предметної області: наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування,
управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях,
адміністрування у всіх сферах діяльності.
Методи,
методики й технології наукового пізнання, управління та прийняття рішень, аналітичної
обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення,
електронного урядування.
Інструменти та обладнання: інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціалізоване програмне забезпечення.
4.
Особливості програми:
– сучасні
європейські підходи;
– лише
п’ять обов’язкових дисциплін;
– модульна
система з використанням елементів проблемно-орієнтованого навчання;
– широкий
перелік інноваційних авторських курсів для вільного вибору (для опанування деяких
із них потрібне володіння англійською);
– співвикладання
навчальних дисциплін за принципами міждисциплінарності;
– інтегровані
в загальне інформатизоване середовище платформи для дистанційного викладання;
– поєднання
теоретичного і прикладного аспектів навчання, практика в органах державної
влади та місцевого самоврядування;
– широке
залучення до викладання відомих практиків;
– участь здобувачів
у формуванні вибіркової складової програми й залученні гостьових лекторів.
Навчання
за програмою є:
– студентоцентрованим
– передбачає зосередження зусиль професорсько-викладацького складу на
стимулюванні максимальної активності студентів в оволодінні відповідними
предметами, розширенні їхньої автономії та посиленні відповідальності;
– проблемно-орієнтованим
– акцентує увагу на проблемах вивчення об’єктів, процесів і явищ та
необхідності пошуку шляхів їх вирішення;
– орієнтованим
на результат – передбачає вироблення навичок самостійного пошуку засобів і
способів розв’язання теоретичних і практичних проблем;
– орієнтованим
на формування й розвиток навичок самостійного пошуку наукових, нормативних та
інших джерел, необхідних для їхньої критичної оцінки та формулювання
відповідних висновків.
2. Переважаючими
методами й способами навчання є активні (проблемно-орієнтовані, інтерактивні,
проектні, дослідницькі, інформаційні): лекції-бесіди, що мають інтерактивний
науково-пізнавальний характер, мультимедійні заняття, дистанційні заняття, презентації,
дискусії, кейс-стаді, ділові, рольові та імітаційні ігри, громадські слухання,
робота в міні-аналітичних групах, мозкові штурми, пошук рішень, скрайбінг,
коучінг, проєкти, науково-дослідні семінари, самостійна робота, науково-дослідна
практика.
Навчання
орієнтовано на особистий розвиток, групову роботу, уміння презентувати її результати,
що сприяє формуванню розуміння потреби й готовності до продовження самоосвіти упродовж
життя.
3.
Методи оцінювання:
– наскрізне
оцінювання: процесу навчання, прогресу
(formative assessment): рефлексія, відповіді на питання в парах, швидке
опитування, «чотири кути», «розпочатий документ», «запитування без кінця»,
«польові» дослідження;
– колегіальне
оцінювання (peer assessment): спільний коментар результатів, колегіальне
оцінювання презентацій міні-аналітичних груп, оцінювання особистих внесків;
– оцінювання
результатів в балах (grading): письмові іспити й заліки за накопичувальною
системою; захист звітів із практики, прилюдний захист індивідуальних і кваліфікаційної
робіт;
– індивідуальні
і групові завдання без бального оцінювання (зараховано/незараховано): усні
презентації, індивідуальні творчі завдання.
Обов’язковою є перевірка всіх письмових робіт на дотримання норм академічної доброчесності, які визначені Положенням про академічну доброчесність здобувачів освіти у НаУКМА, затвердженим наказом НаУКМА від 07.03.2018 № 112.
Докладніше тут: https://kmsgov.ukma.edu.ua/index.php/uk/posluhy/prohramy/61-osvitno-naukova-prohrama-komunikatsii-v-demokratychnomu-vryaduvanni
Категорії посад державної служби: А Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Вимоги до учасників навчання:
Випускники програми отримують можливість брати участь у конкурсних відборах на широкий спектр посад державної служби та служби в органах місцевого самоврядування або продовжити навчання за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти з метою здобуття ступеня доктора філософії.
Набір на програму не розпочато.
Волоська, 8/5, к.324, Київ
Київ
Національний університет біоресурсів і природокористування...
Херсонський національний технічний університет
Державний торговельно-економічний університет
Малиш Наталія доктор наук