КОМУНІКАЦІЇ В ДЕМОКРАТИЧНОМУ ВРЯДУВАННІ

Комунікації в демократичному врядуванні

Освітньо-наукова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Напрям:
  • Публічне управління та адміністрування

Опис програми:

Формування високоосвіченої, національно свідомої, чесної, небайдужої, творчої особистості, здатної незалежно мислити і відповідально діяти згідно з принципами добра та справедливості, для розвитку відкритого і демократичного суспільства.

Задоволення запиту особистості на здобуття загальних і професійних знань, умінь, навичок інноваційного характеру, формування в неї цінностей і ставлень, що відповідають потребам органів державної влади й місцевого самоврядування у високоосвічених відповідальних управлінцях, мобільних в європейському адміністративному просторі, стратегічно мислячих дієвих лідерах, здатних впроваджувати світоглядні демократичні цінності.

Цілі навчання: підготовка фахівців із публічного управління та адміністрування, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання.

Теоретичний зміст предметної області: наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях, адміністрування у всіх сферах діяльності.

Методи, методики й технології наукового пізнання, управління та прийняття рішень, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.

Інструменти та обладнання: інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціалізоване програмне забезпечення.

4. Особливості програми:

– сучасні європейські підходи;

– лише п’ять обов’язкових дисциплін;

– модульна система з використанням елементів проблемно-орієнтованого навчання;

– широкий перелік інноваційних авторських курсів для вільного вибору (для опанування деяких із них потрібне володіння англійською);

– співвикладання навчальних дисциплін за принципами міждисциплінарності;

– інтегровані в загальне інформатизоване середовище платформи для дистанційного викладання;

– поєднання теоретичного і прикладного аспектів навчання, практика в органах державної влади та місцевого самоврядування;

– широке залучення до викладання відомих практиків;

– участь здобувачів у формуванні вибіркової складової програми й залученні гостьових лекторів.

Додаткова інформація:

Навчання за програмою є:

– студентоцентрованим – передбачає зосередження зусиль професорсько-викладацького складу на стимулюванні максимальної активності студентів в оволодінні відповідними предметами, розширенні їхньої автономії та посиленні відповідальності;

– проблемно-орієнтованим – акцентує увагу на проблемах вивчення об’єктів, процесів і явищ та необхідності пошуку шляхів їх вирішення;

– орієнтованим на результат – передбачає вироблення навичок самостійного пошуку засобів і способів розв’язання теоретичних і практичних проблем;

– орієнтованим на формування й розвиток навичок самостійного пошуку наукових, нормативних та інших джерел, необхідних для їхньої критичної оцінки та формулювання відповідних висновків.

2. Переважаючими методами й способами навчання є активні (проблемно-орієнтовані, інтерактивні, проектні, дослідницькі, інформаційні): лекції-бесіди, що мають інтерактивний науково-пізнавальний характер, мультимедійні заняття, дистанційні заняття, презентації, дискусії, кейс-стаді, ділові, рольові та імітаційні ігри, громадські слухання, робота в міні-аналітичних групах, мозкові штурми, пошук рішень, скрайбінг, коучінг, проєкти, науково-дослідні семінари, самостійна робота, науково-дослідна практика.

Навчання орієнтовано на особистий розвиток, групову роботу, уміння презентувати її результати, що сприяє формуванню розуміння потреби й готовності до продовження самоосвіти упродовж життя.

3. Методи оцінювання:

– наскрізне оцінювання:  процесу навчання, прогресу (formative assessment): рефлексія, відповіді на питання в парах, швидке опитування, «чотири кути», «розпочатий документ», «запитування без кінця», «польові» дослідження;

– колегіальне оцінювання (peer assessment): спільний коментар результатів, колегіальне оцінювання презентацій міні-аналітичних груп, оцінювання особистих внесків;

– оцінювання результатів в балах (grading): письмові іспити й заліки за накопичувальною системою; захист звітів із практики, прилюдний захист індивідуальних і кваліфікаційної робіт;

– індивідуальні і групові завдання без бального оцінювання (зараховано/незараховано): усні презентації, індивідуальні творчі завдання.

 Обов’язковою є перевірка всіх письмових робіт на дотримання норм академічної доброчесності, які визначені Положенням про академічну доброчесність здобувачів освіти у НаУКМА, затвердженим наказом НаУКМА від 07.03.2018 № 112.

Докладніше тут: https://kmsgov.ukma.edu.ua/index.php/uk/posluhy/prohramy/61-osvitno-naukova-prohrama-komunikatsii-v-demokratychnomu-vryaduvanni


Цільова група:

Категорії посад державної служби: А Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V

Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Заступник Перший заступник

Вимоги до учасників навчання:
Випускники програми отримують можливість брати участь у конкурсних відборах на широкий спектр посад державної служби та служби в органах місцевого самоврядування або продовжити навчання за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти з метою здобуття ступеня доктора філософії.


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 120

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

  • Малиш Наталія доктор наук

    Нині: професор кафедри суспільного врядування факультету правничих наук Національного університету "Києво-Могилянська академія". Науково-педагогічний стаж роботи: 30 років у закладах вищої освіти. Детальніше