Мета програми: Розвиток професійних компетенцій слухачів та підвищення спроможності до сприйняття змін у сфері публічного управління, оволодіння навичками аналізувати, формувати та реалізовувати діяльність з управління змінами на основі партнерської взаємодії. Набуття навичок організації комунікативного простору для підвищення ефективності управління змінами. Формування системного мислення щодо сутності, природи виникнення та необхідності змін, психологічної готовності до змін в організації та громаді, здатності визначати пріоритети інноваційного розвитку та підтримки соціальних трансформацій.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
сприйняття змін
виконання на високому рівні поставлених завдань;
командна робота та взаємодія
Тривалість програми та організація навчання: 3 дні.
Структура програми
Тема 1. Сутність та види змін в публічному управлінні.
Тема 2. Соціально-психологічні основи сприйняття змін.
Тема 3. Комунікація та взаємодія як ресурс сприйняття змін.
Очікувані результати навчання
знання
– нормативно-правових засад та принципів діяльності органів публічного управління;
– природи, сутності та видів змін в публічному управлінні;
– глобальних тенденцій та кращих практик інноваційного розвитку організацій та громад;
– особливостей функціонування органів публічного управління в умовах безперервних змін;
– теорії управління змінами в організації;
– причин опору змінам та інструментів їх подолання;
– підходів і методів сприйняття змін;
– психологічних основ сприйняття змін;
- теоретичних основ організації комунікаційного простору в процесі управління змінами
уміння
– оцінювати необхідність змін і бути готовим до змін;
– підтримувати зміни й створювати сприятливі умови щодо впровадження змін в діяльності органів публічного управління;
– прогресивно реагувати на зміни у власній професійній діяльності;
– надавати пропозиції щодо необхідності впровадження змін, їх аргументувати та презентувати;
– виявляти потенційні можливості і наслідки впровадження запропонованих змін, оцінювати їх ефективність;
– оцінювати зовнішні і внутрішні фактори впливу на зміни в публічному управлінні;
– забезпечувати виконання плану дій з впровадження змін та інновацій;
– використання принципів та методів управління опором змінам;
– налагоджувати співпрацю та партнерську взаємодію;
– орієнтуватися на досягнення кінцевих результатів на основі партнерської взаємодії;
– володіти і ефективно використовувати різноманітні комунікативні технології в сфері публічного управління;
- узагальнювати набутий досвід сприйняття змін в діяльності органів публічного управління
навички
– здійснення аналізу кращих сучасних практик з метою прогнозування потреб у змінах;
– визначення причин опору змінами та стратегій його подолання;
– застосовання відповідних методів та інструментів подолання опору змінам;
– виконання плану змін та інновацій;
– визначення напрямів, завдань і заходів щодо налагодження ефективної комунікації у процесі розв’язання конкретних завдань в умовах змін;
– командної роботи та створення умов для командної взаємодії;
– розвитку особистісних компетенцій та формування психологічної готовності до змін в організації та громаді;
– саморегуляції емоційного стану та поведінки в умовах змін;
- оцінювання ефективності змін та інновацій
Інформація з програми розміщена на http://virtuni.education.zp.ua/info_cpu/node/5853
За додатковою інформацією звертатися : Козарь Тетяна,
0996063888 (телеграм), 0674182327 (вайбер)
Категорії посад державної служби: В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вул. Жуковського 70-б, м. Запоріжжя, Україна, 69002
Запорізька
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет