Загальна мета: підвищення рівня обізнаності державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування про включення гендерного підходу у реалізацію гуманітарної діяльності
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
- професійні знання у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
- прийняття ефективних рішень;
- впровадження змін;
- комунікація та взаємодія.
Форма навчання: дистанційна
Структура програми:
Тема 1. Гендерна рівність та гуманітарна діяльність: основні поняття та виклики
Тема 2. Гендерні аспекти гуманітарної діяльності. Архітектура гуманітарної допомоги в Україні
Тема 3. Гуманітарне реагування: як врахувати гендерні потреби.
Тема 4. Гуманітарні стандарти та принципи. Відповідальність перед постраждалим населенням.
Тема 5. Гендерний підхід в гуманітарному циклі
Тема 6. Гендерний аналіз для вирішення питань гуманітарної допомоги.
Очікувані результати навчання:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання:
- проблем на глобальному та локальному рівнях;
- основних міжнародних та національних документів у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та інституційного механізму забезпечення гендерної рівності;
- сутності принципів та підходів гуманітарної діяльності;
- сутності врахування гендерного підходу у процес гуманітарної діяльності;
- інструментів оцінки включення гендерного підходу до реалізації програм гуманітарної допомоги.
Уміння:
- збирати та аналізувати дані про становище різних груп жінок і чоловіків у галузі відповідно до компетенції органу влади й визначати гендерні розриви;
- ідентифікувати практичні та стратегічні гендерні потреби;
- визначати необхідні кроки та дії у роботі з постраждалим населенням;
- враховувати гендерний підхід при плануванні, реалізації, моніторингу та оцінці політик, зокрема спрямованих на гуманітарну діяльність та відновлення;
- розробляти план заходів та застосовувати релевантні підходи для включення гендерного підходу у програми відновлення та відбудови.
Навички:
- визначати пріоритетні напрями вдосконалення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування у сфері гуманітарної діяльності та загалом забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
- інтегрувати гендерний підхід у програми надання допомоги, відновлення та відбудови;
- формувати гендерно чутливу комунікацію з постраждалим населенням;
- використовувати гендерний маркер для аналізу потреб та проблем різних груп жінок та чоловіків, хлопців та дівчат;
- запобігати та протидіяти гендерним стереотипам та множинній дискримінації.
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Подати заявку на Порталі управління знаннями.
Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.
Перед реєстрацією актуалізуйте, будь ласка, Ваші дані в особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса)
Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
Зважаючи на реалізацію програми в режимі реального часу, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність відео карти та камери.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Контактна особа від Вищої школи публічного управління
електронна адреса: t.vlasyuk@hs.gov.ua
телефон: 223-49-27
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет