ГЕНДЕРНА ПОЛІТИКА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ ЄС

Гендерна політика в публічному управлінні в Україні та країнах ЄС

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 11 липня 2024 р. № 107-24
Напрям:
  • підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» (не рідше одного разу на три роки)
  • підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» (не рідше одного разу на три роки)
  • підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування (не рідше одного разу на три роки)
  • Гендерна політика
Компетентності:
  • Знання законодавства
  • Командна робота та взаємодія
  • Лідерство
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета

Підвищення рівня обізнаності державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування про особливості реалізації гендерної політики в Україні та країнах ЄС у відповідності європейським стандартам і принципам належного врядування, а також практики дотримання принципів ґендерної рівності в усіх сферах публічного управління.

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання:

  • прав, свобод та обов’язків людини і громадянина у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та засобів протидії дискримінації;
  • стандартів Європейського Союзу у сфері ґендерної рівності, заходів адаптації законодавства ЄС до вітчизняної практики та інструментів міжнародної взаємодії з питань реалізації ґендерної політики;
  • принципів гендерної рівності і недискримінації у процедурах аналізу політики і документах органів публічної влади.

Уміння:

  • аналізувати та обґрунтовувати власну позицію щодо розуміння ґендерної складової публічного управління;
  • управляти людськими ресурсами з урахуванням розуміння ґендерної рівності, проводити оцінку і розвиток ґендерної компетентності; 
  • запобігати та ефективно долати перешкоди у вирішенні проблем ґендерної складової;
  • працювати в команді;
  • розв’язувати конфлікти.

Навички:

  • ефективної взаємодії – дослухатися, сприймати та викладати думку в процесі співпраці та налагодження партнерської взаємодії в органах публічної влади для реалізації принципів ґендерної політики;
  • організації процесу зміни організаційної та особистісної гендерної культури як необхідної умови адаптації органу публічної влади до зовнішнього середовища і стратегії реалізації гендерних аспектів державної політики на особистісному, груповому та організаційному рівнях. 

Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)

Під час навчання за дистанційною формою передбачаються 2 етапи навчання: 

1) дистанційне навчання в асинхронному режимі (онлайн курс, що передбачає прослуховування/перегляд аудіо/відеозаписів), опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів, виконання завдань поточного контролю, що є передумовами допуску до участі в наступному етапі навчання; 

2) дистанційне навчання в синхронному режимі шляхом участі у вебінарі (для дистанційної форми навчання), під час якого проводяться тематичні дискусії, застосовуються інші практичні та дослідницькі методи, індивідуальна та групова робота учасників професійного навчання.

Ресурсне забезпечення дистанційного навчання

Назви вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси) Online-сервіси для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку: Zoom, GoogleClass, YouTube-канал кафедри державного управління та адміністрування ХНТУ.

Структура програми (теми):

1. Специфіка гендерної політики

2. Нормативно-правове забезпечення ґендерної політики України

3. Загальні принципи гендерної політики Європейського Союзу

4. Ґендерно орієнтоване врядування

5. Ґендерний мейнстримінг і прийняття рішень в органах публічної влади

Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю

Складові оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%):

  • проходження навчання (у тому числі відвідування занять) в синхронному та асинхронному режимах, опрацювання теоретичного матеріалу (обов’язкової літератури, інформаційних матеріалів та нормативно-правових актів), виконання практичних завдань  – 60 %;
  • підсумковий контроль – 40 %.

Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 75%, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання.

Форма підсумкового контролю - комп’ютерне тестування.

Додаткова інформація:

Програму погоджено наказом НАДС від «11» липня 2024 р. №107-24.

 

Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

Місце проведення навчання

Юридична: м. Херсон, вул. Бериславське Шосе, 24, корпус 3 Фактична: 29016 м. Хмельницький, вул. Інститутська, 11.

Херсонська

Інші програми за цим напрямом