уміння
навички
Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)
Підвищення кваліфікації здійснюється на основі очної (денна), змішаної та дистанційної форм навчання та наступних форм проведення навчальних занять: лекція, семінар-тренінг, практична робота, тематична дискусія, відеоконференція, групове вирішення ситуаційних завдань, підсумкове тестування.
Зміст програми
Тема 1. Лідерство та лідерський потенціал як компетенція публічних службовців.
Тема 2. Лідерство в команді. Розвиток командної роботи.
Тема 3. Стилі лідерства як інструмент розвитку лідерського потенціалу.
Тема 4. Вплив етичного, трансформаційного та транзакційного лідерства на розвиток лідерського потенціалу.
Тема 5. Інноваційні практики реалізації лідерського потенціалу.
Підсумковий контроль результатів навчання - тестування.
Оцінювання результатів навчання
Контроль планується здійснювати шляхом оцінювання усних і дистанційних відповідей на практичних заняттях, з урахуванням опрацювання обов’язкової літератури, інших матеріалів, перевірки самостійних робіт та проведення підсумкового контролю, у формі тестування. Використовується 100-бальна система оцінювання.
Складові оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%)
Відвідування занять – 35%
Опрацювання обов’язкової літератури, інших матеріалів – 25%
Підсумковий контроль – 40%
Підсумки оцінювання є сумою всіх оцінок за кожною складовою оцінювання результатів навчання.
Учасник професійного навчання, який виконав програму в обсязі не менше 75 % та за умови успішного проходження підсумкового контролю отримує документ про підвищення кваліфікації.
Категорії посад державної служби: Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Миколаїв, Миколаївська область, вул. 68 Десантників 10
Миколаївська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет
відгуків: 57
Шульга Анастасія Алімівна кандидат наук
Чубук Руслан Валентинович кандидат наук
Штирьов Олександр кандидат наук