ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТА БРЕНДУ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ

Формування іміджу та бренду державного службовця

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 22 червня 2022 р. № 48-22
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
  • Розвиток лідерського потенціалу
  • Управління ефективністю та розвиток людських ресурсів (для категорії "А")
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Управління ефективністю та розвиток людських ресурсів

Опис програми:

Загальна мета: формування загального розуміння поняття бренду та іміджу державного службовця, а саме: місця понять «бренд» та «імідж» в державному управлінні, ролі особистого бренду керівника у формуванні бренду органів державної влади, алгоритму формування особистого бренду та стратегії його просування на державній службі

 

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму: 

- лідерство;

- управління ефективністю та розвиток людських ресурсів;

- підвищення особистої та управлінської ефективності;

- комунікація та взаємодія

 

Тривалість програми:  дистанційно в асинхронному режимі до двох тижнів; 

дистанційно в синхронному режимі (режимі реального часу) – два дні у формі тренінгу

 

Структура програми:

Тема 1. Поняття бренду та іміджу в державному управлінні 

Тема 2. Формування бренду органів державної влади і державних підприємств

Тема 3. Алгоритм створення особистого бренду державного службовця 

Тема 4. Стратегія просування особистого бренду керівника на державній службі

Тема 5. Інструментарій створення та просування особистого бренду в державному управлінні

Тема 6. Загрози іміджу та бренду особи і організації та протидія їм.

 

Очікувані результати навчання:

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

ЗНАННЯ

- принципів формування бренду органів державної влади, установи, підприємства;

- алгоритму створення особистого бренду державного службовця;

- відмінностей особистого бренду керівника і підлеглого;

- інструментів, які допомагають створити і просувати особистий бренд державного службовця.

УМІННЯ

- розпізнавати відмінності особистого бренду керівника і підлеглого;

- обирати інструменти для створення і просування особистого бренду;

- розробляти стратегію просування особистого бренду керівника на державній службі.

НАВИЧКИ

- використання алгоритму формування особистого бренду державного службовця;

- розроблення стратегії просування особистого бренду керівника на державній службі;

- використання інструментів для створення і просування особистого бренду.

 

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

1. Подати заявку на Порталі управління знаннями. Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.  

Перед  реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса). 

 2. Пройти онлайн-курс "Комунікації в умовах війни" на освітній онлайн-платформі "УКУ онлайн". 

Для допуску до участі у наступному етапі навчання необхідно отримати та надіслати Вищій школі електронний сертифікат не пізніше ніж за два робочих дні до початку навчання в синхронному режимі. 

 3. Пройти дистанційне навчання в синхронному режимі шляхом участі у дводенному тренінгу у ZOOM.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: А


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а

Київ

4.88

відгуків: 5
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом