Мета навчальної програми
семінару:
поглибити знання щодо
гендерних аспектів управлінської діяльності, подолання суспільних стереотипів,
вироблення практичних навичок, формування рівних прав у всіх сферах
життєдіяльності, впровадження гендерних підходів у роботу органів державної
влади та місцевого самоврядування
За результатами навчання слухачі повинні:
·
розширити знання з
основних проблем гендерного підходу до аналізу суспільних проблем;
·
оволодіти умінням виділяти гендерний контекст у процесі
вирішення суспільної проблеми;
·
оволодіти навичками гендерного аналізу державної політики
як прикладної дисципліни
Тривалість
семінару: 0,3 кредити (одноденний, 8 годин)
Форми і методи проведення занять: лекція, тренінг,
семінарські заняття, групові та індивідуальні консультації, тестування
Форма контролю знань: співбесіда, тестування, анкетування
Для державних службовців територіальних підрозділів центральних органів державної влади навчання за програмою семінару проводиться на договірних засадах
№ з/п |
Назви тем |
Загальна к-сть годин |
Із них: |
|
аудиторних |
самостійна робота |
|||
1. |
Гендерні аспекти державної
політики. Суть концепції впровадження
гендерних підходів.
|
3 |
2 |
1 |
2. |
Гендерні стереотипи та
психологічні основи їх подолання. |
3 |
2 |
1 |
3. |
Дотримання принципів гендерних підходів в роботі органів державної
влади та органів місцевого само-врядування |
2 |
1 |
1 |
|
Всього: 0,3 кредити |
8 |
5 |
3 |
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII
Набір на програму не розпочато.
73003, м.Херсон, пл.Свободи, 1
Херсонська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет