Метою програми є:
- формування професійно значущих антикорупційних
знань працівників та потужного антикорупційного потенціалу державних
службовців;
- ознайомлення із різноманітністю поглядів на
проблему визначення дефініції корупції;
- активізація знань із антикорупційного
нормативно-правового забезпечення;
- приведення фахової підготовки у відповідність
до вимог професійної кваліфікації державного службовця, підвищення рівня
базових знань та вмінь;
- формування уміння застосування сучасних
науково-теоретичних напрацювань і передового українського та закордонного
досвіду їх реалізації;
- активізація самостійного навчання з проблем
антикорупційної політики та антикорупційного виховання;
- визначення основних шляхів запобігання та
протидії корупції на державній службі з урахуванням українського та світового
досвіду.
Програма розроблена з метою формування у державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування знань та навичок щодо попередження проявів корупційної поведінки в їхній професійній діяльності.
Переліки знань і умінь, якими повинні
оволодіти слухачі у результаті навчання
Завданнями
вивчення курсу є надання слухачам:
- знань з основ державного управління у сфері запобігання
корупційним правопорушенням; знань необхідних для оволодіння слухачами основами
теоретичних, прикладних і правових засад формування та реалізації шляхів
запобігання та протидії корупції; знань Конституції України, Законів України,
які регулюють діяльність органів державної влади чи місцевого самоврядування,
Указів Президента України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України,
інших нормативно-правових актів, що регулюють особливості організації
попередження та протидії корупції;
- умінь з’ясовувати
механізми реалізації Закону України «Про засади запобігання і протидії
корупції», організаційно- правові, морально-ідеологічні основи для ведення
єдиної державної політики у сфері боротьби з корупцією в органах державного
управління; вміння реалізовувати завдання щодо запобігання та протидії проявам
корупції відповідно до напряму своєї службової діяльності, систематизовувати,
обробляти, аналізувати та узагальнювати інформацію щодо її результатів; уміння
дотримуватись чинного законодавства з питань запобігання та протидії проявам
корупції; проявляти ініціативність, особисту ввічливість, тактовність та
витримку;
- навичок роботи з проведення навчання співробітників для виконання норм прийнятого законодавства, підвищення відповідальності кадрів за дотримання основних принципів державної служби, посилення інституту державної служби України, із запровадження інформаційної кампанії щодо формування у населення негативного ставлення до корупції та участі громадськості в заходах щодо запобігання та протидії корупції.
Методика активізації процесу
навчання
Під активізацією навчально-пізнавальної діяльності розуміють цілеспрямовану діяльність викладача, спрямовану на розроблення і використання таких форм, змісту, методів, прийомів і засобів навчання, які сприяють підвищенню інтересу, самостійності, творчої активності студентів у засвоєнні знань, набутті вмінь і навичок, їх практичному застосуванні, а також у формуванні здібностей прогнозувати виробничу ситуацію й приймати самостійні рішення.
Категорія
слухачів
Державні службовці 6-9 групи оплати
праці, посадові особи місцевого самоврядування, посади яких віднесені до п’ятої
– сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування.
Форми
контролю
Поточний контроль проводиться шляхом спілкування зі слухачами під час аудиторних занять, відбувається обговорення практичних ситуацій, а також перевірки виконання тестових завдань.
Підсумковий контроль здійснюється шляхом проведення
усного заліку згідно білетів, які включають контрольні запитання, наведені
нижче.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна 14035
Чернігівська
Університет менеджменту освіти
Маріупольський державний університет
Університет менеджменту освіти