ЕТИКА ТА ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Етика та ділове спілкування в органах публічної влади

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Погоджено з НАДС - 96-25
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
  • Удосконалення рівня володіння державною мовою
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

Мета програми:

Удосконалення та оновлення професійних компетентностей учасників навчання  з основних правил ділового етикету  та  підвищення рівня культури ділового мовлення задля становлення етичної публічної служби.

 

Перелік професійних компетентностей:

професійні знання  щодо здатності усно й письмово спілкуватися українською мовою як державною в усіх сферах суспільного життя, зокрема у професійній діяльності;

використання ділового та наукового стилю у  сфері професійного спілкування;

комунікація та взаємодія;

командна робота та взаємодія.

Очікувані результати:

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати

знання:

основ діючого законодавства у сфері забезпечення професійної етики на публічній службі;

професійно-етичних принципів, норм і стандартів поведінки публічних службовців;

психологічних та культурних аспектів організації праці та професійної діяльності публічного службовця;

шляхів запобігання й врегулювання конфлікту інтересів у професійній діяльності;

основних норм сучасної української літературної мови;

норм етикету та ділового протоколу в публічному управлінні.

 

  уміння:

дотримуватися засад етичної поведінки та доброчесності на державній службі;

реалізовувати на практиці методи підтримки і розвитку корпоративної культури в органах публічної влади;

застосувати необхідні інструменти в ситуаціях потенційного та реального конфлікту інтересів;

дотримуватись на практиці культури писемного та усного ділового мовлення.

навички:

 

дотримання загальних засад професійної етики  у професійній діяльності;

формування позитивного іміджу органів публічної влади;

запобігання конфлікту інтересів в публічному управлінні;

грамотної  підготовки документації, оформлення управлінських рішень та роботи з кореспонденцією, дотримуючись норм сучасної української ділової мови;

толерантної поведінки надавачів послуг з найбільш уразливими категоріями населення під час війни та в повоєнний період.

  Структура програми

Тема 1.   Етика як сукупність знань про мораль та поведінку. Етика публічного управління

Тема 2.  Нормативно - правове забезпечення професійної етики публічного службовця. Інституційні механізми підтримки етики публічного управління

Тема 3. Норми та основні принципи етики публічного службовця.  Світова практика становлення етичної публічної служби

Тема 4. Етичні аспекти конфлікту інтересів  на  публічній службі. Особливості  поведінки надавачів послуг з найбільш уразливими категоріями населення під час війни та в повоєнний період

Тема 5. Організаційна поведінка керівника та розвиток сервісної організаційної культури: аспекти застосування ділового етикету і протоколу в управлінні

Тема 6. Формування позитивного іміджу органів публічної влади. Корпоративна культура публічної служби

Тема 7. Культура ділового спілкування як запорука ефективного менеджменту в публічній службі

Тема 8. Етикет ділового листування. Застосування норм  нового українського правопису в сучасному писемному спілкуванні

 

 

 

Додаткова інформація:

За більш детальною інформацією звертайтеся за телефонами: 0432-53-00-19 - методвідділ, 0432-67-33-82 - бухгалтерія.

Запрошуємо до співпраці!

 


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Вінниця

Вінницька

Інші програми за цим напрямом