Мета програми: надання роз’яснень публічним службовцям щодо технічних особливостей складання, строків оприлюднення та відповідальності за невиконання умов подання електронних декларацій.
Структура програми:
1. Впровадження електронного урядування: світовий
досвід і українська специфіка. Основні напрями е-взаємодії держави та
суспільства.
2. Електронна демократія та електронна держава. Електронний уряд: проблеми та пріоритети.
3. Е-декларації. Запобігання корупції в органах публічного управління.
4. Електронна декларація для публічних службовців: особливості складання, подання та оприлюднення.
5. Запобігання конфлікту інтересів та корупції в депутатській діяльності: досвід країн ЄС та пропозиція для України..
6. Конфлікт інтересів, етичні стандарти, декларування доходів та видатків публічних службовців.
Проходження програми підвищення кваліфікації дозволить слухачам:
знати:
- основні аспекти формування електронного уряду України;
- нормативно-правові засади забезпечення розвитку та функціонування електронного урядування;
- основні напрями е-взаємодії держави та суспільства;
- проблеми розбудови в Україні е-парламенту в контексті світових тенденцій е-парламентаризму;
- загальні принципи побудови та функціонування інтегрованих систем електронного документообігу;
- критерії оцінки якості електронних адміністративних послуг;
- суб’єкти, типи та терміни подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
- порядок перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
- особливості складання, подання та оприлюднення електронних декларацій для публічних службовців;
-
організаційно-підготовчі
заходи щодо оцінки корупційних ризиків в органі влади;
правила поведінки, спеціальні вимоги та обмеження, спрямовані на запобігання конфлікту інтересів;
вміти:
- формулювати загальні вимоги до впровадження та функціонування систем електронного урядування;
- виявляти протиріччя і перешкоди, що виникають у процесі встановлення автоматизованих систем документообігу в органах державного управління та органах місцевого самоврядування;
- застосовувати комунікаційні та інформаційні технології в процесі підготовки, прийняття та впровадження управлінських рішень державного та регіонального рівнів;
- заповнювати та подавати електронні декларацій;
- дотримуватися законодавства щодо конфлікту інтересів та кодексів поведінки.
Цільова аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати праці оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет