ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ НА ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ. СЛУЖБОВА ЕТИКА ТА ЕТИКЕТ

Ефективні комунікації на державній службі. Службова етика та етикет

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Погоджено з НАДС - 96-25
Напрям:
  • Діалог як підхід до вирішення чутливих питань, розв’язання конфліктів
  • Комунікація та взаємодія
  • Розвиток лідерського потенціалу
  • Удосконалення рівня володіння державною мовою
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання

Опис програми:

Підвищення професійної компетентності у виконанні професійних завдань та функцій під час реалізації цілей діяльності органу виконавчої влади, розвиток умінь / навичок ефективної командної взаємодії із застосуванням сучасних соціально-психологічних технологій, методів та інструментів.

Додаткова інформація:

Петро Підгайний – заступник директора центру, магістр державної служби, chcppk@gmail.com


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.4

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

проспект Миру, 43

Чернігівська

Інші програми за цим напрямом