ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Ефективна комунікація та взаємодія в органах публічної влади

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 14 лютого 2022 р. № 11-22
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія

Опис програми:

ОПИС ПРОГРАМИ

Загальна мета: Вдосконалення знань слухачів щодо інструментів та технік налагодження ефективного співробітництва та комунікації для забезпечення успішної професійної діяльності

Перелік професійних компетентностей: 

комунікація та взаємодія; 

* командна робота та взаємодія.

Цільова група: державні службовці, які займають посади категорії «Б», «В»; посадові особи органів місцевого самоврядування IV-VII категорії посад

Тривалість програми: 3 дні

Структура програми: 

Тема 1. Комунікації та взаємодія. Особливості створення психологічного клімату в процесі комунікації.

Тема 2.Комунікативні навички та техніки (фази контакту: встановлення, підтримка, поглиблення, завершення). Побудова паритетної взаємодії.

Тема 3.Міжособистісні відносини, їх класифікація. Координація та субординація.

Тема 4. Поняття міжперсональної взаємодії. Поняття спілкування.

Тема 5. Емоційна складова міжперсональної взаємодії. Попередження та подолання емоційного (професійного) вигорання.

Тема 6.Навички лідерства та створення мотиваційного клімату.

Тема 7. Особливості спілкування з конфліктними людьми, які перебувають у різних емоційних станах.

Тема 8.Мистецтво публічного виступу.

Тема 9.Корпоративний тайм- менеджмент: мистецтво управління часом.

Очікувані результати навчання

знання:

особливостей та технік здійснення ефективної комунікації;

показників та чинників створення сприятливого психологічного клімату в процесі міжособистісної взаємодії;

основних психологічних прийомів та технік під час спілкування з особами, що перебувають в різних емоційних станах;

функцій, механізмів, етико-психологічних принципів ділового спілкування.

вміння:

застосовувати техніки встановлення, підтримки, поглиблення контакту в процесі міжперсональної взаємодії;

оцінювати та удосконалювати власну комунікативну майстерність;

налагоджувати міжособистісні, внутрішньогрупові та між групові відносини;

проводити публічні виступи, володіти аудиторією, чітко доносити власну думку.

навички:

отримання конструктивного зворотнього зв’язку в процесі ділової комунікації та взаємодії;

розпізнавання ознак синдрому емоційного та професійного вигорання та застосовувати методи їх профілактики;

обирання дієвих методів та прийомів управлінського впливу;

планування та розподілу робочого часу відповідно до основних правил тайм- менеджменту.

Назви вебплатформи через яку  здійснюватиметься дистанційне навчання:  Платформа для організації відеоконференцій Zoom

Додаткова інформація:

Шановні слухачі! Обов’язково ознайомтеся з додатковою інформацією за посиланням: https://drive.google.com/file/d/14k-d1dgQqn-r_-E54wMdzXodbZHpf6Vm/view?usp=sharing

 

Для державних службовців місцевих органів виконавчої влади Житомирської області навчання безоплатне. Вам надсилається окремий лист для реєстрації.

 


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.88

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Житомир, бульвар Новий, 5,

Житомирська

4.96

відгуків: 87
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом