Мета програми: ознайомлення з теоретичними засадами роботи з публічною інформацією та сприяння їм у частині отримання навичок щодо вирішення прикладних завдань щодо роботи з публічною інформацією, насамперед у формі відкритих даних.
Завдання програми:
- ознайомитись з теоретичними та правовими основами забезпечення доступу до публічної інформації;
- розглянути зарубіжний та український досвід забезпечення доступу до публічної інформації, у тому числі у формі відкритих даних;
- відпрацювати практичні питання роботи з публічною інформацією у формі відкритих даних.
Структура програми:
1. Державна
інформаційна політика в Україні.
2. Державна політика у сфері надання доступу до публічної інформації.
3. Особливості реалізації законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію».
4. Публічна інформація у формі відкритих даних.
5. Міжнародні стандарти забезпечення свободи вираження поглядів.
6. Основні напрями е-взаємодії держави та суспільства.
7. Інформаційно-комунікаційне забезпечення ефективної діяльності влади.
Проходження програми підвищення кваліфікації дозволить слухачам:
знати:
- теоретичні і правові основи, зарубіжного та українського досвіду забезпечення доступу до публічної інформації, у тому числі у формі відкритих даних;
- стан сучасної державної інформаційної політики України;
- нормативно-правові засади забезпечення розвитку та функціонування інформаційного суспільства та електронного урядування зарубіжних країнах та в Україні;
- закономірності і проблеми створення і розвитку системи електронного урядування;
- проблеми розбудови в Україні е-парламенту в контексті світових тенденцій е-парламентаризму;
- загальні принципи побудови та функціонування інтегрованих систем електронного документообігу;
- умови та шляхи до реформування адміністративних послуг;
- критерії оцінки якості електронних адміністративних послуг;
- підходи до формування інформаційно-комунікаційного суспільства;
основні напрями електронної взаємодії між державою та суспільством;
вміти:
- формулювати загальні вимоги до впровадження та функціонування систем електронного урядування;
- виявляти протиріччя і перешкоди, що виникають у процесі встановлення автоматизованих систем документообігу в органах державного управління та органах місцевого самоврядування;
- здійснювати комплексний аналіз рівня готовності органів управління загальнодержавного, регіонального або галузевого рівня до впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;
- застосовувати комунікаційні та інформаційні технології в процесі підготовки, прийняття та впровадження управлінських рішень державного та регіонального рівнів;
- визначати основні вимоги до створення та функціонування сайтів органів державної влади та місцевого самоврядування;
- виявляти загрози інформаційні безпеці особистості.
Цільова аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати праці оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет