БРЕНДИНГ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ МІСТА ТА ТЕРИТОРІЇ В УМОВАХ КРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ

Брендинг і конкурентоспроможність міста та території в умовах кризового управління та відновлення

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 21 липня 2025 р. № 96-25
Напрям:
  • Кризове управління та прийняття рішень у разі загрози сталому функціонуванню державних органів
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Прийняття ефективних рішень

Опис програми:

Мета програми:  Формування у державних службовців стратегічного мислення та управлінських навичок для забезпечення конкурентоспроможності міст і територій в умовах кризових викликів; розвиток компетентностей у сфері кризового управління, прийняття ефективних рішень та відновлення сталого функціонування державних органів за принципом «краще, ніж було»

Очікуванні результати навчання:

знання:  історичних аспектів розвитку міст та сучасні тенденції урбанізації; теоретичних основ брендингу міст та його відмінності від корпоративного брендингу; основних принципів та підходів до брендингу міст і територій у контексті конкурентоспроможності; стратегій публічного управління процесами брендингу міста; досвід впровадження брендингу міст в Україні та світі

уміння:  аналізувати процеси урбанізації та визначати їх вплив на розвиток територій; розробляти стратегії брендингу міст з урахуванням їхньої ідентичності та конкурентних переваг і умов кризового управління; використовувати методи партисипативного управління у формуванні бренду міста; впроваджувати комунікаційні стратегії для зміцнення міського бренду та його репутації в умовах криз та порушення стійкості; застосовувати міжнародний досвід брендингу та конкурентоспроможності для адаптації в українських реаліях
 

навички:  проведення SWOT-аналізу міст та оцінка їхніх конкурентних переваг; роботи з аналітичними даними міжнародних рейтингів конкурентоспроможності міст; використання сучасних цифрових інструментів для управління міським брендом; організації публічних комунікацій та взаємодія з громадськістю в процесі брендингу міста

 Структура програми:
Тема 1.  Місто як соціально-економічний феномен: еволюція, ідентичність та вплив
Тема 2. Стратегічний брендинг міст: концепції, управління та міжнародний досвід
Тема 3. Роль брендингу як інструменту державної політики в умовах повоєнного відновлення

Додаткова інформація:

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:

067-411-07-40, 067-963-96-27

або пишіть на електронну пошту: cpo.ztu@gmail.com,    cpo_vii@ztu.edu.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Викладачі на програмі

Дати наборів за цією програмою

Запис до Початок Завершення Форма навчання Наявність місць Вартість
07 Жовтня 2025 07 Жовтня 2025 14 Жовтня 2025 Дистанційна 11 Безкоштовно переглянути
Місце проведення навчання

10005, Україна, м. Житомир вул. Чуднівська, 103

Житомирська

Інші програми за цим напрямом