БЕЗБАР’ЄРНІ КОМУНІКАЦІЇ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ

Безбар’єрні комунікації в публічному управлінні

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Погоджено з НАДС - № 118-25
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
  • Розроблення інформаційних повідомлень у форматі легкого читання
  • Удосконалення рівня володіння державною мовою
Компетентності:
  • Знання законодавства
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

Загальна мета програми: формування у державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування професійних компетентностей у сфері безбар’єрного ділового спілкування державною українською мовою на засадах рівності, недискримінації та інклюзії, що сприяє ефективній комунікації, адекватній оцінці партнерів і корекції власної поведінки, а також розвитку культури безбар’єрності, навичок оформлення документів і створення інформації у форматі легкого читання.

Очікувані результати навчання. За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання: 

сутності і значення спілкування для утвердження міжнародних стандартів з прав людини, недискримінації, доступності та інклюзії для створення безбар’єрного простору; 

сутності інтеракції у спілкуванні, стилі спілкування у

забезпеченні фізичної, інформаційної, цифрової, суспільної та громадянської, освітньої, економічної безбар’єрності;

сутності комунікацій і комунікаційного процесу для забезпечення  законодавчих вимог щодо рівного поводження, недискримінації, забезпечення доступності та  створення безбар’єрного простору в державних органах та органах місцевого самоврядування 

Уміння:

застосовувати техніку проведення діалогу у сфері створення безбар’єрного простору;

організовувати і проводити індивідуальне діалогічне спілкування для гарантування рівності, інклюзії чи створення безбар’єрного простору;

спілкуватися у конфліктних ситуаціях; переконувати;

використовувати існуючі техніки діалогу  для захисту власних прав та прав інших людей

чітко, аргументовано, яскраво висловлювати свої думки, утримувати увагу слухачів;

публічно виступати;

вести дискусію, ділові наради, переговори,

вести ділове листування;

використовувати невербальні засоби ділового спілкування (жести, міміку, поставу);

уникати дискримінаційних практик у професійній діяльності;

Навички:

спілкування керівника з підлеглими у процесі виконання ними службових обов’язків;

спілкування у процесі контролю роботи підлеглих;

спілкування по телефону;

написання інформаційних листів для легкого читання;

комунікації та взаємодії між заінтересованими сторонами щодо створення безбар’єрного простору;

прийняття рішень з урахуванням потреб щодо створення безбар’єрного простору; 

Додаткова інформація:

Шановні потенційні слухачі, будь ласка, перевіряйте вашу електронну пошту, для отримання відповіді від нас(вона може бути у спамі).

Всі заняття в дистанційній формі з використанням платформи ZOOM. Передбачено можливість навчання у асинхронному режимі.

За результатами навчання видається електронний сертифікат, який буде знаходитися в Вашому особистому кабінеті на порталі управління знаннями.

Питання щодо навчання за телефоном: +38 (066) 504 5023 - Дар'я Іванова.

Загальні питання за телефоном: +38 (096) 672 6022 - Наталія Ізмайлова.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Кривий Ріг, пл. Захисників України, 2

Дніпропетровська

Інші програми за цим напрямом