АНТИКРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ: СТРАТЕГІЯ, ТАКТИКА, ІНСТРУМЕНТИ

Антикризові комунікації для державних службовців: стратегія, тактика, інструменти

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 08 липня 2025 р. № 91-25
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

Загальна мета

Формування та удосконалення професійних компетентностей державних службовців у сфері антикризових комунікацій, зокрема розуміння ключових концепцій, принципів і нормативно-правових засад кризової комунікації в публічному управлінні; оновлення знань та розвиток умінь і навичок, необхідних для ефективного реагування на кризові ситуації, протидії дезінформації та інформаційним атакам; освоєння сучасних стратегій і тактик взаємодії з громадськістю, медіа та міжнародними партнерами; опанування методів публічних виступів та управління репутацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування після кризових ситуацій.

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму

професійні знання інструментів та технологій комунікації;
комунікація та взаємодія;
командна робота та взаємодія.

Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання:

основних концепцій, принципів і нормативно-правових засад антикризових комунікацій у публічному управлінні;
механізмів поширення інформації під час кризових ситуацій та основних методів протидії дезінформації;
стратегій взаємодії з громадськістю, засобами масової інформації та міжнародними партнерами в умовах кризових викликів;
етичних стандартів і репутаційних ризиків у кризових комунікаціях державного сектору.

 

Уміння:

швидко та ефективно реагувати на кризові ситуації в інформаційному просторі, формуючи стратегічні комунікації;
розробляти антикризові комунікаційні плани та алгоритми дій для державних органів;
вибудовувати конструктивну комунікацію з громадськістю та медіа під час криз, використовуючи сучасні інформаційні технології;
працювати з соціальними мережами, контролюючи потік інформації та мінімізуючи негативний вплив інформаційних атак;
публічно виступати та ефективно доносити ключові меседжі в умовах криз.

 

Навички:

ефективного управління комунікаційними процесами в умовах кризових ситуацій, зокрема при формуванні та передачі інформації для зниження соціальної напруги та мінімізації негативних наслідків;
забезпечення оперативного реагування на кризу та коригування антикризових повідомлень залежно від змінної ситуації та потреби в корекції комунікаційної стратегії;
оцінювання ефективності антикризових комунікаційних кампаній та внесення необхідних коректив для забезпечення позитивного сприйняття з боку громадськості та засобів масової інформації;
використання антикризових комунікаційних інструментів для відновлення довіри до державних органів і запобігання репутаційним втратам під час криз.

 

Структура програми

Тема 1. Антикризові комунікації в публічному управлінні: принципи, виклики та роль публічного службовця.
Тема 2. Стратегії ефективного спілкування публічного службовця в кризовій ситуації.
Тема 3. Реагування публічного службовця на інформаційні атаки, дезінформацію та маніпуляції.
Тема 4. Взаємодія з медіа та громадськістю у кризових умовах.
Тема 5. Відновлення довіри після кризи: стратегія репутаційного менеджменту.

 

Профіль програми розміщено на офіційному веб-сайті Навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка за посиланням:  https://ipacs.knu.ua/pages/dop/404/files/afef6e23-873a-4511-9e82-6fd32410d244.pdf

 

Додаткова інформація:

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Подати заявку на Порталі управління знаннями.
Звертаємо Вашу увагу, що провайдер приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.

 

 

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
наявність відеокарти та камери;
наявність мікрофону;
наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

 

 

 

Контактні дані:
електронна адреса: ipuds-pk@ukr.net

тел.:  (044) 481-44-88

Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2

Київ