Загальна мета: Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо формування практико-орієнтованих вмінь у забезпеченні процесу реінтеграції звільнених територій, післявоєнного відновлення та сталого розвитку України
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
- знання законодавства у сфері деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території та управління деокупованою територією;
- професійні знання щодо забезпечення післявоєнного відновлення та розвитку України;
- професійні знання про права, свободи та обов’язки людини і громадянина, засади запобігання та протидії дискримінації;
- знання законодавства та концептуальних засад створення безбар’єрного простору;
- знання засад і принципів державної політики у сфері інформаційної безпеки;
- стресостійкість;
- прийняття ефективних рішень;
- комунікація та взаємодія;
- командна робота та взаємодія
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування, які займають посади категорій І – VІІ
Тривалість програми: дистанційно в асинхронному режимі до чотирьох тижнів;
дистанційно в синхронному режимі (режимі реального часу) – до п’яти днів
Форма навчання: дистанційна
Структура програми:
Тема 1.1. Римський статут, як правова основа діяльності Міжнародного кримінального суду |
Тема 1.2. Протидія інформаційним загрозам |
Тема 1.3. Відновлення на деокупованих територіях: першочергові завдання |
Тема 1.4. Злочин торгівля людьми |
Тема 1.5. Забезпечення надання адміністративних послуг в умовах воєнного стану |
Тема 1.6. Комунікація з ветеранами та ветеранками |
Тема 1.7. Особливості комункації з екс-полоненими, членами родин загиблих та зниклих безвісти |
Тема 2.1. Нормативно-правове регулювання діяльності центрів надання адміністративних послуг |
Тема 2.2. Повноваження ОМС з надання адміністративних послуг |
Тема 2.3. Особливості комунікації при надання адміністративних послуг вразливим групам населення у період війни |
Тема 2.4. Розвиток системи надання адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування у період воєнного стану |
Тема 2.5. Оптимізація надання адміністративних послуг та спрощення процедур їх надання у період воєнного стану |
Тема 3.1. Формування психологічної стійкості держслужбовця в кризових умовах |
Тема 3.2. Перша психологічна допомога в роботі публічного службовця |
Тема 3.3. Емоційна саморегуляція та самопідтримка в умовах навантаження |
Тема 3.4 Посттравматичні наслідки: ідентифікація та подолання |
Тема 3.5. Ефективна комунікація та дії під час надзвичайних ситуацій |
Тема 4.1. Психосоціальні особливості адаптації ветеранів війни до цивільного життя та публічної служби |
Тема 4.2. Ефективна комунікація з ветеранами та їх родинами |
Тема 4.3. Інклюзивна адаптація ветеранів з інвалідністю внаслідок війни |
Тема 4.4. Професійна інтеграція ветеранів: досвід, виклики, підтримка |
Тема 4.5. Командна взаємодія у роботі з ветеранами |
Тема 5.1. Корупція як соціальне явище: природа, види, причини |
Тема 5.2. Наслідки корупції і роль суспільства в її подоланні |
Тема 5.3. Система запобігання та протидії корупції: український і міжнародний досвід |
Тема 5.4. Практичні інструменти боротьби з корупцією |
Тема 6.1. Основні засади безбар’єрності |
Тема 6.2. Роль держави у формуванні безбар'єрного середовища |
Тема 6.3. Подолання стереотипів та упереджень |
Тема 6.4. Технології та інновації для безбар'єрності |
Тема 7.1. Правосуддя перехідного періоду: основи та актуальність |
Тема 7.2. Завдання процесу правосуддя перехідного періоду та механізми реалізації |
Тема 7.3. Відновлення державних послуг |
Тема 7.4. Робота з потерпілими та сприяння примиренню та соціальній згуртованності |
Тема 8.1. Інформаційне поле під час війни |
Тема 8.2. Як працює російська пропаганда |
Тема 8.3. Правила інформаційної гігієни |
Підсумковий контроль результатів навчання |
|
Очікувані результати навчання:
ЗНАННЯ
- особливості здійснення державної та місцевої політики в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення;
- нормативно-правових засад діяльності центрів надання адміністративних послуг;
- інформаційної безпеки та особливості при роботі з реєстрами державних службовців/службовців органів місцевого самоврядування, зокрема в умовах воєнного стану;
- основоположних конституційних прав та свобод людини та громадянина, які можуть обмежуватися на період дії правового режиму воєнного стану;
- застосування норм антикорупційного законодавства;
- психосоціальних особливостей адаптації ветеранів війни до цивільного життя та публічної служби;
- основ формування психологічної стійкості в кризових умовах;
- щодо розуміння цілей, механізмів та ролі правосуддя перехідного періоду у сприянні сталого миру та зміцнення верховенства права під час і після конфлікту.
УМІННЯ
- реалізовувати заходи, спрямовані на організацію роботи місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування повноважень в умовах воєнного стану та у повоєнний період;
- аналізувати стан та перспективи запобігання та протидії корупції в розрізі різних сфер держаного управління;
- надавати суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- ідентифікувати та долати посттравматичні наслідки;
- запобігати порушенням прав людини в період дії правового режиму воєнного стану;
- застосовувати принципи перехідного правосуддя, зокрема під час роботи на деокупованих територіях України;
- приймати ефективні рішення в особливих умовах.
НАВИЧКИ
- уникнення порушень прав людини в період дії правового режиму воєнного стану;
- впровадження в професійну діяльність морально-етичних засад протидії корупції;
- застосування методів, прийомів та засобів ефективної комунікації з ветеранами та їх родинами;
- застосування механізмів перехідного правосуддя під час надання державних послуг населенню, зокрема на деокупованих територіях;
- виявлення балансу власних ресурсів, емоційної саморегуляції та самопідтримки в умовах психологічного навантаження.
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
1. Подати заявку на Порталі управління знаннями.
Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. Перед реєстрацією актуалізуйте, будь ласка, Ваші дані в особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса)
Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
2. Дистанційний асинхронний етап навчання представлений онлан-курсами:
Обов'язкове проходження - "Організація роботи на територіях, на яких ведуться бойові дії" , розміщеним на освітній платформі "StudyiЯ";
Проходження одного курсу на вибір:
"Основи антикорупції для всіх і кожного", розміщеним на навчальній платформі "Study.NAZK";
"Безбар’єрна грамотність", розміщеним на онлайн-платформі "Дія. Освіта";
"Правосуддя перехідного періоду в Україні", розміщеним на платформі Вищої школи публічного управління "Moodle";
"Інформаційна безпека", розміщеним на платформі масових відкритих онлайн-курсів "Prometheus".
3. Після завершення дистанційної асинхронної частини курсу надається доступ до вебкабінету сервісу Zoom для участі у вебінарі у режимі реального часу.
Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність відеокарти та камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Контактні дані:
електронна адреса: y.rak@hs.gov.ua
тел. : 357-50-03
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Рівненський регіональний центр підвищення кваліфікації
Ужгородський національний університет
Харківський національний університет імені В.Н....