Загальна мета: розвиток професійних компетентностей та набуття державними службовцями практичних навичок та опанування інструментів, які будуть актуальними в реальних умовах діяльності щодо управління та вирішення конфліктів, шляхом використання медіації та ведення переговорів, що стимулюватимуть розвиток дотичних систем та відносин і залишатимуться потрібними на довгу перспективу.
Очікувані результати навчання:
знання: сутності та змісту методів втручання та вирішення конфліктів «перемовини», «фасилітація», «оцінка (справи)», «медіація», «консиліація», «човникова дипломатія», «послуги омбудсмена», «рішення третьої сторони», «гібриди»; структури та принципів медіації; конструктивних стратегій вирішення конфліктів; процесів і стратегій міжнародних переговорів; категоризації переговорних стратегій; непрямих та прямих каналів комунікації;
уміння: аналізувати соціальні явища і процеси, які можуть бути причинами або наслідками конфліктних ситуацій; планувати і здійснювати міжособистісну взаємодію; розв’язувати конфлікти та вести діалог з усіма зацікавленими суб’єктами;
навички: застосовувати медіаційні практики та практики ведення переговорів відповідно до норм професійної етики та загальнолюдських цінностей.
Заняття проводяться у формі інтерактивних лекцій, тематичних дискусій з елементами індивідуальної та групової роботи слухачів, тренінгів, лекційно-практичних занять з обговоренням, успішних кейсів, лекцій-дискусій з елементами індивідуальної та групової роботи слухачів, аналізу ситуацій та розв’язання ситуаційних завдань, практичної роботи.
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: назви вебплатформи, веб-сайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси) - Google meet (https://meet.google.com), Zoom (https://sumdu-edu-ua.zoom.us).
Зміст програми:
Тема 1. Теоретичне підґрунтя для роботи з конфліктами
Тема 2. Огляд підходів до вирішення конфліктів на державній службі
Тема 3. Правова рамка для вирішення конфліктів на державній службі в Україні
Тема 4. Система управління конфліктами на державній службі
Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю. Відвідування занять під час проходження дистанційного навчання шляхом участі у вебінарах – 60%. Самостійна робота (опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів) – 10%. Поточний контроль здійснюється шляхом проведення комп`ютерного тестування – 30%.
Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 70%, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожної зі складових оцінювання та за умови успішного проходження поточного контролю.
Контактний телефон: +38(0542)333-098
e-mail: cpo@fpkpo.sumdu.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Набір на програму не розпочато.
40007, м. Суми, вул. Харківська, 116, Сумський державний університет
Сумська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...